Owoce

Carrefour podpisał 15 kontraktów farmerskich z polskimi rolnikami

Carrefour - podpisanie kontraktów farmerskich

Carrefour Polska kontynuuje rozwój nowego modelu współpracy z polskimi producentami warzyw i owoców – z początkiem kwietnia sieć podpisała łącznie 15 kontraktów farmerskich. Rozwój bliskiej współpracy z polskimi dostawcami to ważny element realizowanej strategii transformacji żywieniowej, a także gwarancja wysokiej jakości lokalnych produktów dla klientów sieci. Nawyki żywieniowe współczesnych konsumentów uległy na przestrzeni ostatnich lat zmianie. Wpłynęło to znacząco na metody produkcji i dostaw. Klienci coraz chętniej sięgają po rodzime produkty, które z gospodarstw rolnych […]

Bracia Sadownicy – nowa marka na polskim rynku

Bracia Sadownicy

Sad to nasz dom… – mówią założyciele marki Bracia Sadownicy. Tłoczą, musują, przecierają, ale przede wszystkim uprawiają jabłka. Wiedza o tych owocach w ich rodzinie przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Wiedzą o nich wszystko. Ich doświadczenie, pasja oraz miłość do sadu pozwoliła stworzyć nową markę na polskim rynku. Wszystko zaczęło się w Śmiłowicach W niewielkiej miejscowości na Kujawach w 1905 roku Józef Jędrzejewski zaczął uprawiać warzywa, a następnie owoce. W jego ślady poszły kolejne […]

Limitowana edycja soków od Marwitu o smaku pomarańcza-jarmuż już w sklepach

Marwit, znany producent świeżych soków, wprowadził do swojej oferty sok z pomarańczy i jarmużu. To kolejny produkt marki, który wzmacnia układ odpornościowy. Sok pomarańczowo-jarmużowy marki Marwit pojawił się w kilku tysiącach sklepów na terenie całej Polski. Jest to limitowana edycja niepasteryzowanego soku sezonowego, o krótkim terminie spożycia (5 dni), sprzedawana – jak pozostałe – w szklanych, zakręcanych butelkach o pojemności 250 ml. Propozycja Marwitu to przede wszystkim cenne źródło witaminy C – niezbędnej do prawidłowego […]

Rozmowa z Wacławem Orzechem, Prezesem firmy Orzech

O firmie ZPOW Orzech, jej pozycji na rynku przetwórstwa owocowo-warzywnego i planach na przyszłość rozmawiamy z Wacławem Orzechem, Prezesem firmy Orzech. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Orzech jest firmą zarówno produkcyjną jak i handlową. Jak firmę i oferowane przez Państwa produkty opisałby Pan w kilku zdaniach? Orzech jest firmą rodzinną która zatrudnia ponad 240 osób. W ofercie rynku krajowego i eksportowego posiadamy ponad 130 pysznych, zdrowych przetworów. Produkujemy już prawie 20 […]

Puffingowane owoce miechunki w ofercie marki Puffins

Dzięki marce Puffins owoc miechunki, nazywany także złotą jagodą lub peruwiańską wiśnią, ma szansę na zawrotną karierę także w Polsce. Dzięki unikalnej na skalę światową metodzie próżniowego suszenia owoców w podciśnieniu, nazywanej puffingiem, owoce tej niezwykle ozdobnej rośliny stały się chrupiącą, lekką przekąską. Co ważne, innowacyjny sposób suszenia powoduje, że Miechunka Puffins zachowuje naturalny smak i zapach świeżych, dojrzałych owoców, a także ich wartości odżywcze. Starannie przemyślany proces produkcji przekąski i wyeliminowanie z niego wszelkich […]

Tymbark rozda pół miliona jabłek w ramach akcji “Jabłka Tymbark z polskich sadów”

Już w najbliższą sobotę, 18 października br., odbędzie się ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów”.  Jej celem jest  promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników  zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark jest jednym z […]

Owocowa Poczta Jogurtowa – nowy konkurs Bakomy

Ruszył internetowy konkurs firmy Bakoma – „Owocowa Poczta Jogurtowa”. Na fanpage’u „Nieidealna”, promującym markę Premium Gold, można wygrać markowe zegarki i aż 90 zestawów prezentów. Wystarczy zaproponować najciekawsze rozwiązanie „nieidealnej sytuacji”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja content marketingu Goldbach Interactive (Poland). Aby wziąć udział w konkursie „Owocowa Poczta Jogurtowa”, należy polubić fanpage „Nieidealna” na Facebooku oraz wymyślić kreatywne wyjście z opisanej w aplikacji konkursowej niecodziennej sytuacji, w której znaleźć się może każda kobieta. Codziennie […]

Puffins – suszone owoce bez chemii i dodatków

Na rynku pojawiła się nowa, lekka przekąska Ananas Puffins, która z pewnością zrewolucjonizuje chrupanie, przekąszanie, podjadanie, zdrowe odżywianie i o figurę dbanie w całym naszym kraju! Aktywni panowie i drogie panie, czas na chrupiące, witaminowe przekąszanie! Ananas marki Puffins to lekka przekąska powstająca w  100 % tylko i wyłącznie z owoców ananasa pociętych w niewielkie kawałki i poddanych unikatowemu procesowi puffingu, dzięki któremu owoc traci wodę i staje się chrupiący, jednocześnie zachowując kształt, wielkość, aromat oraz […]

O bananach z niebieską naklejką – rozmowa z Prezesem marki Chiquita

W związku z prowadzoną przez markę Chiquita kampanią billboardową “Nic nie smakuje tak jak Chiquita”, postanowiliśmy zadać kilka pytań szefowi polskiego oddziału tej bananowej marki. Mirosław Szul: Chiquita to marka bananów znana na całym świecie. Jakie czynniki sprawiły, że pozycja Chiquity na rynku bananów jest tak silna? Marcin Nowak, Prezes Chiquita Poland sp. z o.o.: Niebieska naklejka Chiquita na bananie to gwarancja jakości i najlepszego smaku. Znają ją konsumenci niemal na całym świecie.  Firma Chiquita ma […]

Słodko – nie zawsze znaczy niezdrowo

Galaretka z owocami

Lizaki, czekolady, batoniki – każda mama wie, że bez tego dziecko ze sklepu nie wyjdzie. Ale każda świadoma mama wie także, że słodycze dziecku ani jej samej nie służą.  Być może warto więc poświęcić czas, żeby samemu przygotować pyszne słodkości, które dziecku nie zaszkodzą, a wręcz uzupełnią braki witamin w organizmie? A i mama będzie mogła zjeść ze smakiem i bez obaw o dodatkowe centymetry w biodrach! Nie ma chyba dziecka, które nie lubi galaretek. […]