Napoje owocowe

Owocowe lemoniady QEENCY z 20% zagęszczonych soków

Qeency lemoniada - KGH Polska

Wiosenne i letnie dni sprzyjają przygotowywaniu lekkich posiłków. Zmienia się również menu w napojach. Konsumenci chętniej sięgają po orzeźwiające, owocowe napoje, takie jak lemoniada. Coraz częściej też zwracają uwagę na zawartość naturalnych składników. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma KGH przygotowała ofertę lemoniad, które zawierają 20% zagęszczonych soków owocowych. Lemoniady: QEENCY Mojito, QEENCY Cytryna i Arbuz to kultowe smaki nadchodzącego lata. Przypominające smaki dzieciństwa, gazowane i niegazowane lemoniady, idealnie nadają się do przygotowania owocowych koktajli. Połączenie […]

Tymbark prezentuje źródło odporności i przyjemności. Naturalnie!

Spot Tymbark - sok 100% Pomarańcza

Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób. Dbanie o zdrowie może być łatwe. Wystarczy sięgnąć po szklankę soku 100% pomarańczowego z naturalną witaminą C, by codziennie i przyjemnie wspierać funkcjonowanie układu odpornościowego oraz cieszyć się jeszcze lepszym samopoczuciem! Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt. Sok 100% Pomarańcza od Tymbarku zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z […]

Dwa nowe smaki od Mirindy – Mandarynka oraz Czerwona pomarańcza

Mirinda dwa smaki

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży. Tym razem konsumenci mogą przenieść się w stan cytrusowej rzeczywistości, delektując się soczystym smakiem Czerwonej Pomarańczy oraz pysznym smakiem Mandarynki. W zakręconym spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi […]

Kropla – nowa marka napojów firmy Coca-Cola

KROPLA to nowa marka napoju stworzona dla wszystkich zapracowanych i zabieganych. Każdy niezależnie od tego co robi, gdzie pracuje lub czym się w danym momencie zajmuje, potrzebuje chwili dla siebie. KROPLA umili tę naturalną potrzebę i pomoże wrócić myślami do obrazów, uczuć i wspomnień, które kojarzą się z przyjemnością, wywołują uśmiech, dają tak potrzebny głębszy oddech. Dla KROPLI, nowej marki, która dopiero zaczyna podbój polskiego rynku, kluczowe jest wsparcie w punktach handlowych. Sklep i półka to […]

Słoneczna dawka optymizmu – owocowe koncentraty napoju marki Sunquick

Systematyczny wzrost temperatur powoduje, że równie szybko wzrasta nasze pragnienie. Wybierając koncentrat napoju Sunquick zapewnimy sobie dostęp do niekończącego się owocowego orzeźwienia, które dzięki zawartości witaminy C doda nam energii oraz wzmocni nasz organizm od środka. Aż pięć przepysznie soczystych i unikatowych na skalę światową propozycji marki Suinquick stanie się źródłem nieopisanej przyjemności, przynosząc chwilę upragnionej ucieczki od upalnej aury. Wszystkie smaki lata Koncentraty napoju Sunquick, które aż w 50% składają się ze świeżych owoców. […]

Napój marki Hellena o smaku grejpfruta

Hellena grejpfrut rubinowy

Hellena poszerzyła ofertę napojów niegazowanych o nowy, orzeźwiający smak – grejpfrut rubinowy. Podobnie jak cała linia napojów niegazowanych, jest produkowany na linii aseptycznej, dzięki czemu nie zawiera konserwantów oraz charakteryzuje się świeżym i naturalnym smakiem. Nowy napój jest już dostępny w sprzedaży. Grejpfrut rubinowy wzbogacił najszerszą na rynku ofertę napojów niegazowanych, pełną owocowych propozycji, takich jak: gruszka, jabłko, winogrono, pomarańcza, wiśnia, jabłko & mięta, czarna porzeczka, herbata śliwkowa oraz brzoskwinia & morela. Grejpfrut rubinowy to […]

Hellena stabilna w kategorii napojów niegazowanych w opakowaniach PET

Napój niegazowany wiśniowy Hellena

Marka Hellena, należąca do Jutrzenki Colian, osiągnęła bardzo dobre wyniki w kategorii napojów niegazowanych. Wraz ze wzrostem udziałów do poziomu 9,3% w kanale tradycyjnym w ujęciu wartościowym w tym segmencie, marka umacnia się na 3 pozycji (MAT AS 2012). Jako producent napojów niegazowanych dla całej rodziny, niededykowanych bezpośrednio dzieciom, zajmuje drugie miejsce*. Ostatnie miesiące przyniosły Hellenie obiecujące wyniki w kategorii napojów niegazowanych. W ujęciu wartościowym w segmencie napojów w PET ugruntowuje się na 3-cim miejscu […]