Mondelez International

Mondelez Polska rozszerza portfolio tabliczek o nową czekoladę – Milka darkmilk

Milka darkmilk Almond

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie […]

SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold

Marka czekolad Alpen Gold rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga […]

Kultowe puszki Jacobs powracają

„Stworzone z bliskości” – pod takim hasłem od lutego startuje druga edycja kampanii Jacobs, której towarzyszą kultowe już ceramiczne puszki stworzone przez trzy pary znanych artystów. Konsumenci będą mogli zdobyć jedną z ponad 200 000 takich puszek za zakup promocyjnych produktów marki. Ceramiczne puszki zostały zaprojektowane dla Jacobs przez znane duety artystów: Katarzynę Grocholę i Dorotę Szelągowską, Natalię i Paulinę Przybysz oraz Anitę Lipnicką i Johna Portera. Pięknie wykonane i praktyczne pojemniki na kawę Jacobs stworzone z bliskości […]

Czelolada Milka Bubbly – jeszcze więcej bąbelków w czekoladzie

Milka Bubbly White

Milka prezentuje nowość w niespotykanej do tej pory formie… bąbelków na zewnątrz i wewnątrz tabliczki czekolady. Innowacyjna Milka Bubbly w portfolio Mondelez Polska S.A. to czekolada o zaskakującym smaku i kształcie. W połowie stycznia wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej tę słodką nowość. Działania marketingowe nowego produktu z logo Milka obejmują dedykowany spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży, a także w mediach społecznościowych. Celem zintegrowanej kampanii jest podkreślenie walorów nowego produktu i zachęcenie konsumentów, by zgodnie […]

Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska

Mondelēz International

Kraft Foods Polska S.A., wiodąca firma branży spożywczej w Polsce, zmienia nazwę na Mondelez Polska S.A. Zmiana wchodzi w życie 29 kwietnia 2013 roku. Pod szyldem Mondelez działać będzie także 7 zakładów produkcyjnych firmy w Polsce, jako spółka Mondelez Polska Production Sp. z o.o. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International oznacza znacznie więcej niż tylko zmianę nazwy. Choć Mondelez Polska nadal będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak […]