Ubiegły sezon na lody w Polsce był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom. W 2015 roku firma Nestlé – producent 97 rodzajów lodów, odnotowała wzrost sprzedaży w tym segmencie o 23% w porównaniu do analogicznego okresu z 2014 roku. Bezkonkurencyjnym hitem były lody KAKTUS. W tym roku KAKTUSy pojawią się w nowej odsłonie z wyjątkowo długą polewką. Na lodożerców czeka też wiele innych nowości. Które propozycje staną się hitem sezony 2016? Podczas ubiegłorocznego lata Polacy chętnie […]
Kit Kat
7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Kit Kat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze. W nowej kampanii marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i […]
Oryginalne smaki to specjalność marki Kit Kat. Wystarczy wspomnieć o Kit Kat Chunky Peanut Butter czy ofercie świątecznej Kit Kat Orange oraz Kit Kat Cookies & Cream. Teraz marka dokonuje kolejnej rewolucji w kategorii. Po raz pierwszy łączy dwa różne doznania smakowe w jednym batoniku – Kit Kat Chunky Double Caramel. Kit Kat Chunky Double Caramel został wzbogacony o 2 różne rodzaje karmelu. W jednej połówce batona karmel jest chrupiący, a w drugiej – kremowy. 2 […]
KIT KAT, największa marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT”. W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty. Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji marki KIT KAT. Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, […]
Firma Nestlé spełniła marzenie tysięcy internautów. Na prośbę wiernych fanów, na sklepowe półki wrócił KIT KAT CHUNKY peanut butter – wyjątkowy baton o smaku masła orzechowego! Zgodnie z dewizą marki „Czas na przerwę, czas na KIT KAT” baton KIT KAT CHUNKY peanut butter zrobił sobie krótką przerwę, by powrócić na rynek w naprawdę wielkim stylu. Oczekiwany przez tysiące stęsknionych fanów pojawia się z udoskonaloną recepturą. Nowy KIT KAT CHUNKY peanut butter to połączenie chrupiącego wafelka, […]
Firma Nestlé Polska przekazała Agencji JWT Warszawa obsługę ATL dwóch kolejnych marek produktowych: PRINCESSA i LION. Dotychczasowo agencja JWT wspierała marki: KIT KAT i JOJO. W wyniku tego przekazania JWT Warszawa pracuje obecnie dla większości marek słodyczy należących do Nestlé Polska. Podjęliśmy współpracę z JWT, ponieważ to agencja posiadająca wieloletnie doświadczenie w kategorii słodyczy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Przekazanie obsługi reklamowej kolejnych marek z naszego portfela do JWT to również krok w […]
- 1