W I kwartale 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 6,7 mld zł i były o 20,3% wyższe niż w I kw. 2023 r. Na koniec marca 2024 r. sieć posiadała 2438 sklepów, o 228 więcej niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy wyniosły 330 mln zł. Zatrudnienie w Grupie Dino zwiększyło się do 42,4 tys. pracowników. W I kw. sieć Dino uruchomiła 32 nowe markety. Na koniec marca 2024 r. w […]
Dino Market
Właściciele eZebra.pl, największego niezależnego polskiego sklepu internetowego w segmencie kosmetycznym, pozyskali silnego partnera do dalszego rozwoju działalności. Jest nim „DINO POLSKA” S.A., jedna z czołowych i najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego w Polsce. Zgodnie z zawartą umową sieć Dino stanie się właścicielem 75% udziałów eZebra. Transakcja zostanie przeprowadzona pod warunkiem uzyskania stosownej zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Siłą naszej platformy są jasna strategia marketingowa, dobrze zaplanowane programy lojalnościowe oraz zautomatyzowane narzędzia utrzymania klientów. […]
Ogólnopolska sieć handlowa Dino Polska otworzyła w 2022 roku aż 344 nowe sklepy (o 1 sklep więcej niż w 2021 roku) i dobiła tym samym do zawrotnej liczby 2156 sklepów. Powierzchnia łączna sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. m2 wobec 710,4 tys. m2 rok temu. Sieć Dino rozwija się dynamicznie – liczba sklepów wzrosła ze 111 na koniec 2010 r. do 2156 na koniec 2022 r. Największy konkurent czyli Biedronka (Jeronimo Martins) posiada w Polsce […]
Firma Brześć nawiązała współpracę z siecią marketów Dino, w ramach której na sklepowych półkach pojawi się flagowy produkt zakładu z Brześcia Kujawskiego – słomka ptysiowa. Krucha słomka jest sztandarowym wyrobem firmy i będzie sprzedawana w marce Brześć (w opakowaniach o wadze 125g.). Obie strony umowy nie ukrywają, że w przyszłości planują poszerzyć współpracę o sprzedaż kolejnych produktów. Cieszymy się, że zaufała nam kolejna sieć marketów, w której konsumenci będą mogli nabyć produkt, będący wizytówką naszej firmy. […]
- 1