Alkohole

Sieć Duży Ben otwiera 300. sklep i podsumowuje udany rok

300. sklep sieci Duży Ben

Sieć marketów alkoholowych Duży Ben, należąca do Grupy Eurocash, otworzyła trzysetny sklep. To kolejny kamień milowy w rozwoju konceptu. W 2022 roku do sieci dołączyło ponad 100 nowych sklepów. Trzysetny sklep Dużego Bena powstał we Wrocławiu, przy ulicy Wojanowskiej. To jednocześnie 40. sklep marki w tym mieście. Nowe otwarcia są konsekwencją realizacji ambitnej strategii ekspansji, dzięki której sieć jest już dostępna w 120 miastach i 11 województwach oraz ma ambitne plany dotyczące dalszego rozwoju. Duży […]

Redd’s Mango i Cytryna – nowy, egzotyczny smak w kolekcji piw smakowych

Rodzina Redd'sa nowe opakowania

Wiosna zapowiada się pysznie! Rodzina owocowych smaków Redd’sa już w marcu wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia z niespodzianek, jakie dla miłośników jednego z najpopularniejszych piw smakowych przygotowała Kompania Piwowarska. Tego jeszcze nie było! Do doskonale znanej kolekcji Redd’sa: wytrawnego Bianco, słodkiej Maliny z Granatem, orzeźwiającego Jabłka z Trawą Cytrynową i delikatnie cierpkiej Żurawiny dołącza nowy Redd’s Mango i Cytryna. Redd’s o słodkim, tropikalnym aromacie mango przełamanym odświeżającą nutką […]

Limitowana edycja wermutów CIN&CIN

CIN&CIN tricolore

CIN&CIN OranCini, CIN&CIN LemonCini oraz CIN&CIN Cherry – oto nowa, unikatowa kolekcja wermutów CIN&CIN na sezon letni, która trafi na rynek z początkiem sierpnia br. Trzy designerskie opakowania produktów o swobodniejszej kolorystyce i linii, wyróżnią markę na sklepowej półce. Wprowadzeniu nowej kolekcji CIN&CIN towarzyszą działania promocyjne z wykorzystaniem materiałów POSM.  Kampania ma celu wsparcie sezonowej sprzedaży wermutów smakowych CIN&CIN i budowanie świadomości marki w kategorii drinków. CIN&CIN, znawca gustu kobiet oraz dobrego smaku znów zaskakuje! […]

Rozmowa z Anną Załuską – Corporate PR Managerem firmy CEDC

Anna Załuska

Mirosław Szul: Jak ocenia Pani działania CEDC w Polsce w całym 2012 roku? Anna Załuska: Nie znamy jeszcze rezultatów za cały rok, ale wyniki pierwszych dziewięciu miesięcy jakie udało nam się osiągnąć w Polsce są imponujące. Udało nam się zwiększyć sprzedaż naszych wódek oraz importowanych wyrobów spirytusowych, poprawiliśmy też znacząco efektywność naszych działań. Czy rok 2012 był dobry dla firmy CEDC? To czas wielkich sukcesów marki Soplica – zarówno wódki czystej jak i wariantów smakowych, które […]