Marka Fortuna postawiła na całkowitą zmianę linii soków marchewkowo‑owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową. Już w lutym na sklepowe półki trafi pięć wariantów soków Karotka Plus: jabłko, marchew, malina + aloes jabłko, marchew, brzoskwinia + zielona herbata jabłko, marchew, mango + len jabłko, marchew, banan + witaminy A, C, E jabłko, marchew […]
Agros-Nova
Do dobrze przyjętej linii premium produktów dżemowych – Łowicz 100% z owoców – dołączają 3 nowe produkty o wyjątkowej, gładkiej konsystencji. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych. Na rynku dżemów brakuje produktów stworzonych z myślą o najmłodszych – dzieci uwielbiają słodki i owocowy smak dżemów, ale przeszkadzają im kawałki owoców i wyczuwalne pesteczki truskawek czy malin. Łowicz ma rozwiązanie – 100% z owoców extra gładki. Nowe produkty Łowicza, podobnie jak cała linia premium 100% […]
W dniu 18 grudnia b.r. AN International 2 S.a.rl. oraz Agros Nova AB, będący właścicielami Grupy Agros Nova podpisały wstępną umowę z Grupą Maspex Wadowice na sprzedaż wybranych aktywów Grupy. W wyniku transakcji do Grupy Maspex Wadowice dołączą dwa zakłady produkcyjne – Łowicz i Wąsosz – oraz takie marki, jak: Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn i DrWitt. W Grupie Agros-Nova pozostanie zakład i centrum logistyczne w Tymienicach oraz marki: Fortuna, Garden i Pysio. Warunkiem […]
6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni. Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność – zaledwie 17 kalorii w 100 ml soku pomidorowego Fortuna) i zachęcenie do ich spożywania. W spocie marka chwali się także zdobyciem aż trzech gwiazdek i prestiżowej nagrody w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak – Superior Taste. Reklamy będą emitowane m.in. w TVP, Polsacie, TVN i […]
Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce. Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania. Hasło marki („Inwestycja w zdrowie”) oraz wizerunek produktów będą prezentowane zarówno na przestronnej powierzchni bocznej naczepy, jak i na powierzchni tylnej naczepy ciężarówki. […]
We wrześniu br. firma Agros-Nova powiększa ofertę marki Łowicz wprowadzając wyjątkową i limitowaną linię sosów, w której znajdą się: węgierskie leczo oraz sos indyjski z curry i kolendrą. Marka Łowicz proponuje dwa nowe aromatyczne sosy: pomidorowo-warzywny z papryką i cukinią – umożliwi przygotowanie pysznego leczo oraz pomidorowo-śmietanowy sos indyjski, z dodatkiem curry i kolendry – sprawdzi się jako baza do wielu egzotycznych dań, w tym m.in. indyjskiego curry z kurczaka. Zostały one przygotowane według tradycyjnych […]
Na wiosenne i letnie upały marka Łowicz (Agros-Nova) wprowadza kolejną edycję limitowaną syropów w orzeźwiających kompozycjach smakowych. Nowe syropy na półkach sklepowych pojawią się już w kwietniu. Marka Łowicz kolejny raz przełamuje monotonię na rynku syropów i proponuje konsumentom trzy orzeźwiające połączenia smaków w wersji limitowanej. Do znanych i dobrze przyjętych w ubiegłym roku połączeń limonka-cytryna oraz rabarbar-mirabelka w tym roku dołącza nowy, unikalny i niespotykany na polskim rynku syropów smak – ogórek-mięta. Syrop ma […]
- 1