Artykuły spożywcze

Wina Carlo Rossi z tysiącem róż na Dzień Kobiet

Carlo Rossi

Carlo Rossi – najpopularniejsza marka wina w Polsce – jak co roku przygotowała specjalną niespodziankę na Dzień Kobiet. Tego dnia na butelkach wina Carlo Rossi pojawią się tysiące róż. Elegancki dodatek do wina Carlo Rossi w limitowanej edycji znajdzie się na półce tylko na jeden dzień – 8 marca stając się unikalnym upominkiem. Tego dnia połączenie dwóch idealnych prezentów dla każdej kobiety – wina i kwiatów – zaistnieje jako jedność. To wyjątkowe połączenie wina Carlo Rossi i […]

Sprzedaż kaw Lavazza mocno w górę

Sylwia Mokrysz

Mija rok od podpisania umowy dystrybucyjnej pomiędzy Mokate SA, a włoskim koncernem Lavazza. W tym czasie sprzedaż kaw ziarnistych zwiększyła się w Polsce o blisko 42%, a udział włoskiej marki – dystrybuowanej przez Mokate – w tej kategorii osiągną, blisko 13,5%, co daje wysokie, 2 miejsce w ujęciu wartościowym w kategorii kaw ziarnistych. Ten imponujący wzrost był możliwy tylko dzięki wykorzystania do dystrybucji i sprzedaży lavazzy, budowanej latami, a należących do jednej z najefektywniejszych na […]

Wysoki Błonnik od Good Food

Good Food Wysoki Błonnik chrupki

Na rynku pojawiła się nowa seria produktów Good Food Wysoki Błonnik, a w niej propozycje na pyszne i zdrowe śniadanie, a także lekkie przekąski w ciągu dnia. Błonnik zawarty w ziarnach zbóż pomaga eliminować z organizmu toksyny, obniża cholesterol i wspomaga pracę układu pokarmowego.  Zdrowe chrupanie na śniadanie Pożywny posiłek jest receptą na udany początek dnia. Jego brak może prowadzić do częstszego podjadania i sięgania po niezdrowe przekąski. Z czego więc powinno składać się idealne […]

Hoop wprowadza na polski rynek mrożone herbaty Pickwick Ice Tea

Hoop Pickwick Ice Tea

Firma Hoop Polska wprowadza na polski rynek produkt na licencji znanej marki zagranicznej. Sara Lee, producent herbaty Pickwick udzielił licencji na produkcję i dystrybucję produktów Pickwick Ice Tea dla całej Grupy Kofola. W Czechach i na Słowacji mrożone herbaty tej marki są już obecne na rynku. Teraz przyszła kolej na Polskę. Nowy produkt pojawi się w Polsce w trzech wersjach smakowych: czarna herbata z brzoskwinią, zielona herbata z truskawką; biała herbata z cytryną – wszystkie […]

Dynia od Sante z nową szatą graficzną

Sante dynia

Sante odświeża szatę graficzną swoich produktów. W ostatnim czasie nowe opakowania zyskały łuskane pestki dyni oraz słonecznika. Historia dyni w Polsce liczy już ponad cztery wieki. Przed laty gościła zarówno na pańskich, jak i chłopskich stołach w postaci zup, przecierów, marmolady, potem jednak jej popularność zmalała . Od kilku lat zainteresowanie tym owocem na nowo wzrasta, głównie za sprawą święta Halloween, obchodzonego w wielu krajach 31 października, a które zdobywa coraz więcej fanów również w […]

Słonecznik od Sante w nowym opakowaniu

Sante słonecznik

Słonecznik chyba każdemu kojarzy się z uśmiechem i radością. Nic dziwnego – wyglądem przypomina słońce – jest dostojny, promienny i wesoły. Jego kwiat jest często wręczany jako prezent – uroczy symbol miłości i troski, natomiast dzieciaki uwielbiają skubać jego pestki. W Hiszpanii jest to narodowy przysmak, pestki słonecznika królują tam w kategorii przekąsek. Z resztą to właśnie dzięki Hiszpanom słonecznik dotarł do Europy. Był on powszechnie spożywany przez rdzennych Indian, którzy jako pierwsi odkryli jego walory […]

Warzywa marki Kwidzyn w nowej szacie graficznej

Kukurydza konserwowa 400g Kwidzyn

Opakowania konserw i mieszanek warzywnych marki Kwidzyn opatrzone zostały nowoczesną i przyjazną szatą graficzną. W nowej szacie graficznej dominują kolory zielone, które symbolizują harmonię, soczystość oraz naturę. Zmiany dotyczą logotypu oraz sloganu brandingowego “Smaczne warzywa z polskich pól”, który ma na celu jasno zakomunikować konsumentom najwyższą jakość produktów marki Kwidzyn. Lifting opakowań marki Kwidzyn w pierwszej kolejności objął warzywa konserwowe w puszce oraz mieszanki warzywne w słoju szklanym. Dodatkowo, aby dostosować się do potrzeb swoich klientów firma uruchomiła serwis klienta, który […]

Familijne wafle Gofrowe – pierwsze na rynku wafle z musem

Familijne wafle Gofrowe

Jutrzenka Colian stworzyła nową klasę wafli rodzinnych, wprowadzając na początku lutego do sprzedaży Familijne wafle Gofrowe z musem w dwóch wariantach – czekoladowym oraz o smaku waniliowym. Innowacyjne produkty marki Familijne będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.  Familijne Gofrowe to jedyne na rynku wafle, zawierające puszysty mus. Unikalność produktu polega na połączeniu grubego, ale jednocześnie bardzo kruchego wafelka z lekkim kremem o konsystencji musu. Propozycja marki obejmuje dwa najpopularniejsze wśród wafli rodzinnych rodzaje nadzienia – czekoladowe […]

Od Marca Irving w ofercie promocyjnej

IRVING black 50+25 gratis

Od marca br. herbata czarna IRVING Daily Classic dostępna jest w promocyjnym zestawie z aromatyczną herbatą Earl Grey gratis. Ta wyjatkowa oferta obowiązuje na terenie całego kraju. Na marzec br. marka IRVING przygotowała niezwykle atrakcyjną ofertę specjalną. Promocją objęte zostały herbaty czarne IRVING Daily Classic 100 i 50 saszetek. Do IRVING Daily Classic 100 saszetek dołączona została gratis herbata IRVING  Earl Grey 50 saszetek,  natomiast do opakowania 50 torebek herbaty czarnej dodano w prezencie 25 torebek […]

Chrup… chrup… Chrupery! Nowe Fixy Knorr

Chrupery z kurczaka z dipem barbeque

Soczyste mięso w złocistej chrupiącej panierce, obok wyśmienity sos, a wszystko przygotowane prosto i szybko – jeśli tak wyobrażasz sobie obiad idealny, koniecznie sięgnij po nowe Fixy Knorr: Chrupery z kurczaka z dipem serowym lub Chrupery z kurczaka z dipem BBQ! Z ich pomocą samodzielnie wyczarujesz chrupiące skrzydełka lub pałki z kurczaka, smakujące jak wprost przywiezione z pobliskiej restauracji. Chrupiąca panierka, soczyste mięso – z piekarnika Chrupery z kurczaka z dipem serowym i Chrupery z kurczaka […]