Artykuły spożywcze

Actimel z nowymi smakami

Actimel Granat

W marcu na sklepowych półkach pojawią się dwie oryginalne propozycje od Actimela: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Wprowadzenie nowych smaków będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży, opartą na haśle „Wstrząśnij swoim porankiem”. Nowe smaki dostępne będą w atrakcyjnych, przyciągających uwagę opakowaniach o gramaturze 4 x 100 g. Actimel przygotował dwa zaskakujące smaki: granat, jagody i korzeń maca oraz mango, kurkuma i jagody […]

Koral stawia na Granda i Lodowe finezje

Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok. Rok 2018 będzie rokiem Granda. Cechy produktu, takie jak: specjalnie skomponowana dla tej linii czekolada, wyborne bakalie, pyszny sos i nowe opakowania, oraz konkurs konsumencki i spektakularna kampania reklamowa w kanałach ATL i BTL sprawią, że lody Grand będą prawdziwą gwiazdą sezonu wiosna-lato. – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Już z końcem marca rozpocznie się kampania reklamowa […]

Z miłości do warzyw – serduszka od FRoSTY

Groszkowe Love FRoSTA

Czy jest lepszy sposób na wyrażenie miłości, niż pyszne jedzenie? W myśl tej niezawodnej zasady, FRoSTA serwuje wyjątkowe nowości – warzywne serduszka, czyli Marchewkowe i Groszkowe Love. Serduszka FRoSTY to propozycja nie tylko dla wegetarian i wegan, ale także dla wszystkich poszukiwaczy warzywnych inspiracji. Zasmakują zarówno dzieciom, jak i dorosłym, a ich przygotowanie jest banalnie proste – wystarczy chwila w piekarniku lub na patelni. Serwowane w praktycznej formie serduszek pozwalają na wygodne porcjowanie i ułatwiają […]

Zakochany Wawel ze słodką ofertą na Walentynki

Czekolada Wawel Całusy Owoce Leśne

Portfolio marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również ofertą, która idealnie sprawdzi się, jako prezent dla bliskiej osoby z okazji nadchodzących Walentynek. Malaga i Kasztanki – uwielbiane przez Polaków pralinki – teraz dostępne są także w eleganckich metalowych opakowaniach idealnych na specjalne okazje, takie jak Walentynki czy Dzień Kobiet. Marka do swojego portfolio dodała oryginalne puszki prezentowe w aż czterech wzorach z ozdobną banderolą „Dla Ciebie”. W każdej puszce znajduje się mix […]

Owocowy kubek FIT Delecta – pierwszy, lekki kisiel z superfoods

Delecta owocowy Kubek FIT mix smakow

Delecta rozbudowuje linię produktów z Serca Natury, wprowadzając do oferty Owocowy Kubek FIT. To pierwsza na rynku linia niskokalorycznych kisieli instant z dodatkiem superfoods: amarantusa, quinoa i aceroli oraz zdrowych owoców – aronii, pigwy i czerwonej porzeczki. Lekką przekąskę o obniżonej zawartości cukru marka poleca konsumentom dbającym o dobre samopoczucie i zbilansowaną dietę. Receptury nowych kisieli Owocowy Kubek FIT opracowano zgodnie z założeniami „czystej etykiety”, bazując na naturalnych, szlachetnych składnikach zaliczanych do superfoods, takich jak: quinoa (komosa […]

Coca-Cola wprowadza nową markę na polski rynek

FUZETEA Lemon

Od stycznia 2018 roku na polski rynek wchodzi nowa marka – FUZETEA, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji. FUZETEA to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach: fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku fuzja smaków […]

Delikatny smak na wyciągnięcie ręki, czyli Flaczki cielęce od marki SmakMAK

Flaczki cielęce SmakMAK

Zimą coraz chętniej skłaniamy się ku daniom treściwym, które pomogą wyrównać bilans cieplny. Jedna z propozycji marki SmakMAK – Flaczki cielęce doskonale wpiszą się w zimowe menu, a dzięki delikatnemu smakowi szczególnie trafią w podniebienia najmłodszych smakoszy oraz seniorów. Delikatny smak receptą na sukces Są takie potrawy, które muszą znaleźć się w zimowym jadłospisie. To te, które zapewnią odpowiedni bilans kaloryczny, rozgrzeją, a ponadto wyróżnią się doskonałym smakiem. Tak prezentują się Flaczki cielęce SmakMAK, których […]

Bracia Koral: Ten sezon był przebojem

Bracia Koral - Ten sezon był przebojem

Marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej co roku zdobywa większe udziały w rynku. Wiele kompozycji smakowych z oferty tego brandu można już nazwać kultowymi – mówi Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny PPL Koral, właściciel marki Bracia Koral. Tym samym podsumowuje sezon 2017. W 2017 roku PPL Koral odnotowało rewelacyjne wyniki sprzedaży. Miniony sezon udowodnił, że poza ulubionymi, klasycznymi smakami jak czekolada, truskawka, śmietanka czy wanilia konsumenci są bardzo otwarci na spróbowanie nowych, często nawet egzotycznych smaków. […]

Limitowana edycja Winiary Pomysł na… Rybę

Winiary Pomysł na Rybę pod serową pierzynką

W czasie Bożego Narodzenia na polskich stołach częściej pojawiają się dania rybne. Dlatego marka Winiary na okres świąt i zimy proponuje limitowaną edycję Pomysł na…, czyli trzy proste rozwiązania kulinarne na świąteczne potrawy z rybą w roli głównej. Produkty z linii Winiary Pomysł na… Rybę, dostępne są w trzech wariantach – dwa z nich to limitowane pozycje: Winiary Pomysł na… Rybę po grecku i Winiary Pomysł na… Rybę pod serową pierzynką, a Winiary Pomysł na… Rybę w sosie […]

Bacalis i Master Fish – nowe marki własne POLOmarketu

POLOmarket nowości marki własnej - grudzień 2017

Połowa grudnia to czas intensywnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia – przede wszystkim szykowania spożywczych zapasów i ustalania świątecznego menu. Na wigilijnym stole nie może zabraknąć tradycyjnego makowca z pysznymi bakaliami. Takie bez wątpienia są produkty Bacalis – nowej marki własnej POLOmarketu. Ponadto polska sieć poszerzyła niedawno asortyment również o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 […]