Jacobs Crema Gold – nowość od Jacobs Cronat Gold w segmencie kaw rozpuszczalnych typu Crema

Jacobs Crema GoldMondelez Polska rozszerza ofertę o nowy produktw segmencie kaw typu Crema1. Jacobs CREMA GOLD, w postaci delikatnego pudru, o harmonijnym smaku i z subtelną kawową pianką jest dostępna w sprzedaży od września br.

Pierwsza kawa rozpuszczalna typu Crema w postaci pudru – Jacobs Velvet o bogatym smaku i z delikatną pianką – pojawiła się na rynku w 2007 roku. Utworzyła nowy segment kaw rozpuszczalnych, zapoczątkowany przez firmę Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska).

Crema jest najszybciej rosnącym segmentem rozpuszczalnych kaw markowych w Polsce. Jego sprzedaż rozwija się bardzo dynamicznie, odnotowując dwucyfrowe wzrosty z roku na rok. Niemalże co piąta złotówka wydawana na kawę rozpuszczalną, jest przeznaczana na zakup kawy z segmentu Crema2.

Od września br. do segmentu kaw rozpuszczalnych typu Crema dołączyła Jacobs CREMA GOLD. Nowa propozycja marki stanowi 100% mieszankę starannie dobranych kaw o harmonijnym smaku oraz charakterystycznej, subtelnej i naturalnej kawowej piance. To nowy wariant kawy Jacobs Cronat Gold – lidera kaw rozpuszczalnych premium w Polsce3. Kawa jest dostępna w dwóch wielkościach opakowań – 100g i 200g, w sugerowanej cenie detalicznej równej cenie Jacobs Cronat Gold, odpowiednio ok. 17 zł i 27 zł.

Badania przeprowadzone przez Mondelez Polska wykazały, że kawa Jacobs CREMA GOLD została pozytywnie oceniona przez polskich konsumentów – aż 80% zadeklarowało chęć zakupu4. Użytkownicy kaw typu Crema zwracają uwagę na delikatny smak oraz kawową piankę, które idealnie łączą się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą.

Najważniejsze atrybuty Jacobs CREMA GOLD to subtelna pianka i harmonijny smak, idealnie komponujące się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą. Wierzymy, że nowa wyjątkowa kawa od marki Jacobs spełni oczekiwania konsumentów i na stałe dołączy do codziennych rytuałów.

– komentuje Joanna Starczewska, Junior Brand Manager Covenient Coffee/Młodszy Kierownik ds. Zarządzania marką, kawa rozpuszczalna, Mondelez Polska.

Nowy wariant Jacobs Cronat Gold powstał z myślą o miłośnikach delikatnej kawy z pianką. Jest adresowany do kobiet prowadzących aktywny styl życia, które w natłoku codziennych obowiązków szukają chwili dla siebie – najlepiej z filiżanką kawy niosącą prawdziwą przyjemność i relaks.

1 segment kaw typu Crema obejmuje marki: Jacobs Velvet, Maxwell House Delikatny, Nescafe Sensazione Creme, Douwe Egberts Silk, Nescafe Gold Crema, Tchibo Gold Selection Crema; pozostałe segmenty: kawa liofilizowana, kawa aglomeryzowana, inne kawy w postaci pudru

2 Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, 19,1% udziału wartościowego w segmencie kawy rozpuszczalnej, Cała Polska, Sierpień 2012 – Lipiec 2013

3 Mondelez Polska za Nielsen, Udziały wartościowe w segmencie Premium kawy rozpuszczalnej wg. definicji Mondelez, Cała Polska, lipiec 2012 – czerwiec 2013

4 Ipsos Designor, Concept Product Test 2013 (Purchase Intent Top2Boxes: 80%)

***
O marce Jacobs

Kawy Jacobs to produkty wysokiej jakości dostępne na rynku od 1869 r. W Polsce marka Jacobs obecna jest od 1992 r. Od tamtego czasu cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów i od lat pozostaje niekwestionowanym liderem wśród marek kawowych*. Szeroki asortyment produktów złożony z kaw rozpuszczalnych, mielonych, miksów kawowych, a także kaw do ekspresów Tassimo oraz pierwszej w Polsce Pełnoziarnistej kawy Rozpuszczalnej MILLICANO od Jacobs Krönung pozwala zaspokoić różnorodne gusta i potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów. Kawa Jacobs postrzegana jest przez konsumentów jako prawdziwa kawa, wyróżniająca się wysoką jakością. Szeroka gama produktów Jacobs umożliwia konsumentom wybranie tych, które odpowiadają ich potrzebom w różnych porach dnia. Oferta kawowa Mondelez Polska to marki premium: Jacobs Krönung, Jacobs Krönung Expresso, Jacobs Krönung MILLICANO i Jacobs Cronat Gold, a także marki Jacobs Velvet, Jacobs Aroma oraz Jacobs Night & Day. Ich popularność wśród polskich konsumentów zapewnia Mondelez Polska pozycję lidera na polskim rynku kawy*. Jest to także efekt wiodącej pozycji firmy we wszystkich głównych segmentach – kaw mielonych, rozpuszczalnych i ziarnistych.

Mondelez Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.