Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Intermarché. Spoty telewizyjne, ukazujące dobrej jakości produkty w niskich cenach, dostępne w marketach spożywczych tej sieci, emitowane będą do początku czerwca.
Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Intermarché jako sieci handlowej oferującej klientom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. W pierwszym etapie kampanii wyświetlane będą dwa rodzaje spotów: „Zjazd cenowy” oraz „Niskie ceny na wyciągnięcie ręki”, które będą podkreślały promocyjne ceny wybranych artykułów, ale także całych asortymentów produktowych, a tym samym możliwość zrobienia tanich zakupów w supermarketach Intermarché.
Poprzez nową kampanię wizerunkową chcielibyśmy zwrócić uwagę na atuty naszej sieci sklepów: atrakcyjne ceny sprzedawanych produktów, liczne promocje na dobrej jakości artykuły spożywcze, a także wygodę robienia zakupów w naszych supermarketach związaną ze sprzyjającą im powierzchnią oraz korzystną, bliską klientom, lokalizacją sklepów.
– podkreśla Krzysztof Waligórski, Pełnomocnik Zarządu ITM Polska Sp. z o.o.
Spoty o długości 15 i 30 sekund emitowane będą na antenie: TVP 1, TVP2, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych dwóch ostatnich stacji telewizyjnych.
W ramach prowadzonej kampanii, w okresie Wielkanocy pojawiły się także spoty promujące świeże wyroby produkowane w wędzarniach działających na terenie sklepów Intermarché, w tym najlepsze produkty wędliniarskie wyróżnione w Ogólnopolskim Konkursie Wędliniarskim „Kryształowy Tasak”.
Za kreację kampanii odpowiadała agencja reklamowa Opus B, natomiast za zakup mediów Dom Mediowy Starcom.
Kampanii telewizyjnej towarzyszą, prowadzone równolegle, działania BTL.
Intermarché