Ruszyła nowa kampania Intermarché (film)

IntermarcheRozpoczęła się nowa kampania reklamowa Intermarché. Spoty telewizyjne, ukazujące dobrej jakości produkty w niskich cenach, dostępne w marketach spożywczych tej sieci, emitowane będą do początku czerwca.

Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Intermarché jako sieci handlowej oferującej klientom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. W pierwszym etapie kampanii wyświetlane będą dwa rodzaje spotów: „Zjazd cenowy” oraz „Niskie ceny na wyciągnięcie ręki”, które będą podkreślały promocyjne ceny wybranych artykułów, ale także całych asortymentów produktowych, a tym samym możliwość zrobienia  tanich zakupów w supermarketach Intermarché.

Poprzez nową kampanię wizerunkową chcielibyśmy zwrócić uwagę na atuty naszej sieci sklepów: atrakcyjne ceny sprzedawanych produktów, liczne promocje na dobrej jakości artykuły spożywcze, a także wygodę robienia zakupów w naszych supermarketach związaną ze sprzyjającą im powierzchnią oraz korzystną, bliską klientom, lokalizacją sklepów.

– podkreśla Krzysztof Waligórski, Pełnomocnik Zarządu ITM Polska Sp. z o.o.

Spoty o długości 15 i 30 sekund emitowane będą na antenie: TVP 1, TVP2, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych dwóch ostatnich stacji telewizyjnych.

W ramach prowadzonej kampanii, w okresie Wielkanocy pojawiły się także spoty promujące świeże wyroby produkowane w wędzarniach działających na terenie sklepów Intermarché, w tym najlepsze produkty wędliniarskie wyróżnione w Ogólnopolskim Konkursie Wędliniarskim „Kryształowy Tasak”.

Za kreację kampanii odpowiadała agencja reklamowa Opus B, natomiast za zakup mediów Dom Mediowy Starcom.

Kampanii telewizyjnej towarzyszą, prowadzone równolegle, działania BTL.

Intermarché

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.