Wawel z nową kampanią „Michałki z Wawelu”

Firma Wawel S.A. rozpoczęła kampanię outdoor’ową najbardziej rozpoznawanego produktu firmy – Michałków. Jest to kolejna odsłona kampanii „Michałki z Wawelu”, która rozpoczęła się w TV w styczniu br.

Kampania „Michałki z Wawelu” wiąże się z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków cukierków: pomarańczowego i kawowego. Celem kampanii jest umocnienie Michałków z Wawelu na pozycji lidera kategorii oraz prezentacja nowych wariantów smakowych Michałków.

Koncepcję i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja DEMO Effective Launching, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja TBWA PR.

Wawel

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Cukierki Michałki, Michałki z Wawelu, Producent słodyczy, Słodycze
princessa arachidowa
Nowa Princessa arachidowa w sklepach już od 1 marca

Kobiety są wyjątkowe! Dlatego zasługują na wyjątkowe przyjemności nie tylko od święta. Każdy dzień może być Dniem Kobiet z nowym,...

Zamknij