Na hasło „gadżety z własnym logo” najczęściej przychodzą nam do głowy te najpopularniejsze: kubki, długopisy lub breloki. To świetne propozycje, ponieważ są praktyczne i mogą być użytkowane przez długi czas. Jeśli jednak szukamy czegoś nietuzinkowego, przejrzyjmy ofertę firm z artykułami reklamowymi – ich propozycje mogą nas mile zaskoczyć.
Gadżety reklamowe – zadbajmy o rozpoznawalność naszej firmy
Abyśmy mogli pozyskiwać nowych klientów, a biznes stale się rozwijał, nasza marka musi stać się rozpoznawalna. Poza reklamami w mediach oraz prowadzeniem własnej strony internetowej czy bloga warto korzystać z każdej możliwej formy promocji. Właśnie dlatego wiele przedsiębiorstw chętnie bierze udział w różnorodnych wydarzeniach branżowych (targi, konferencje itp.).
Nieocenioną pomocą będą również artykuły reklamowe z nadrukiem. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, wybierzmy takie, które będą dla naszych klientów odmianą i pokażą im, że nasza firma stawia na innowacyjność w każdym obszarze swojej działalności.
Na jakie gadżety reklamowe postawić?
Zanim podejmiemy decyzję, spróbujmy postawić się w pozycji naszego potencjalnego klienta lub aktualnych kontrahentów. Zastanówmy się, co o swojej firmie chcemy im powiedzieć za pomocą takiej formy reklamy.
- Nowoczesność i innowacyjność – elektroniczne gadżety reklamowe
Nasi klienci zobaczą, że myślimy nie tylko praktycznie, ale i nadążamy za nowinkami technologicznymi. Ekologiczna ładowarka słoneczna, wodoodporny powerbank idealny na spływy kajakowe, personalizowany pendrive według pomysłu klienta, a może gogle VR? Wszystkie te gadżety reklamowe znajdziesz w ofercie Tampogadzet.pl. - Ekologia – świadome podejście odpowiedzialności za planetę i gospodarowania surowcami. Takie materiały reklamowe będą świadczyły o naszym poważnym podejściu do tematu wpływu ludzkości na środowisko naturalne. Ekologiczne, ale i oryginalne gadżety reklamowe to np. doniczka z ziarenkami słonecznika do samodzielnego posadzenia? Taka propozycja to ciekawy pomysł np. na Dzień Kobiet – alternatywa dla ciętych kwiatów, które wytrzymają w wazonie maksymalnie tydzień. Drewniane zestawy biurowe, które nie zawierają ani grama plastiku, a może bambusowy kalendarz, który może służyć przez wiele lat, dzięki czemu papierowe kalendarze staną się zbędne?
- Work-life balance – firma jest ważna, ale nie samą pracą żyje człowiek. Pokażmy klientom i współpracownikom, że pamiętamy również o ich czasie wolnym i konieczności zachowania równowagi pomiędzy obowiązkami zawodowymi, a życiem prywatnym. Piękne i eleganckie kosze piknikowe sprawdzą się podczas weekendowych spotkań z rodziną, a akcesoria dla zwierząt przydadzą się w czasie zabaw z ukochanym czworonogiem.
- Sport i podróże – oddając się swoim pasjom oraz zachowując dobrą formę jesteśmy szczęśliwsi i zdrowsi. To przekłada się zarówno na sferę zawodową, jak i osobistą. Tutaj świetnym wyborem może się okazać praktyczny aparat w wodoszczelnym etui, zestawy do jogi lub hamak, który przyda się miłośnikom outdoorowych aktywności.
Gadżety na niecodzienne okazje
Czasem zdarzają się wyjątkowe okoliczności – podpisanie przełomowej dla firmy umowy, przejście na emeryturę ważnego i lojalnego pracownika lub nawiązanie obiecującej współpracy z ważną marką.
W takiej sytuacji możemy się zdecydować na jeszcze bardziej wyszukany i spersonalizowany prezent – elegancki zestaw piór z grawerem, wartościowy zestaw szachów czy karafka z logo, datą i osobistą dedykacją. Takie podarunki na pewno zostaną docenione.
Podsumowanie
Decydując się na gadżety z własnym logo przede wszystkim uwzględnijmy przekaz, jaki ma trafić do obdarowywanych nimi osób. To znacząco wpłynie na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a dla klientów i kontrahentów będzie wskazówką co do naszych priorytetów oraz podejścia do relacji biznesowych.