Marka Pudliszki, lider na rynku koncentratów pomidorowych i producent unikatowych koncentratów smakowych, wprowadza kolejną wariację produktu – z natką pietruszki. Dzięki niemu można przygotować aromatyczną wersję pomidorowej, ulubionej zupy Polaków.
Według badań 90% gospodarstw domowych w Polsce używa koncentratu pomidorowego kilka razy w miesiącu, z czego 45% aż kilka razy w tygodniu. 96% koncentratu trafia do… zupy pomidorowej, którą jemy średnio raz w tygodniu. A niemal połowa zup jest doprawiana właśnie pietruszką. W odpowiedzi na preferencje konsumentów marka Pudliszki będąca liderem rynku koncentratów pomidorowych oraz ekspertem w zakresie produktów pomidorowych, wprowadza koncentrat z dodatkiem natki pietruszki. Kolejna pomidorowa propozycja Pudliszek wspiera kulinarną kreatywność, jednocześnie zapewniając konsumentom wygodne rozwiązania ułatwiające gotowanie i gwarantujące pyszny rezultat – zupę pomidorową z natką pietruszki.
Koncentrat pomidorowy Pudliszki powstaje z dojrzewających w słońcu pomidorów, których smak jest kluczem do udanej zupy pomidorowej. Produkt nie zawiera konserwantów. Oferowany jest w słoiku 200g.
Pudliszki są liderem na rynku koncentratów pomidorowych, z wartościowymi udziałami średniorocznymi na poziomie ok. 42% (według ACN, cała Polska). W ofercie marki znajdują się wersje o klasycznym smaku w wielu rodzajach opakowań oraz gama smakowa z dodatkiem bazylii, ziół, czosnku i natki pietruszki. Gama koncentratów smakowych do Pudliszek idealnie odpowiada na potrzeby konsumentów. Dzięki nim zupa pomidorowa może być za każdym razem inna.
***
PUDLISZKI należą do najbardziej cenionych polskich marek spożywczych. Produkty Pudliszek są znane konsumentom już od ponad 90 lat, a ich gama obejmuje koncentrat pomidorowy i przetwory pomidorowe, ketchupy, dania gotowe tradycyjnej polskiej kuchni w słoikach lub chłodzone, sosy gorące do makaronów i mięs, warzywa konserwowe i mieszanki sałatkowe, pasty kanapkowe i sosy zimne. W ofercie marki Pudliszki znajduje się szeroki zakres produktów przeznaczonych dla rynku gastronomicznego. Propozycje Pudliszek produkowane są z naturalnych, najwyższej jakości składników. Ich największą zaletą jest wyjątkowy smak.
Pudliszki zostały uznane Najmocniejszą Polską Marką 2009 oraz 2010 wśród produktów spożywczych innych niż słodycze w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita. Marka posiada pozycję lidera lub wicelidera we wszystkich kluczowych kategoriach, w których jest obecna.
HJ Heinz Polska