Polskie Snaki wchodzą na rynek niemiecki

Henryk Kania

fot. Henryk Kania

ZPM Henryk Kania, jeden z największych producentów wyrobów mięsnych w Polsce, wprowadza na rynek niemiecki Henryk Kania Snacks – mięsne przekąski na każdą okazję. Od maja kabanosy i kiełbaski w sześciu smakach dostępne będą w niemieckich sklepach Real. W planach Spółki jest wprowadzenie produktów do kolejnych sieci.

Wprowadzenie przekąsek Henryk Kania Snacks do niemieckich sklepów Real to początek realizacji naszej strategii szerszego wejścia na zagraniczne rynki. Obecnie prowadzimy rozmowy z innymi sieciami handlowymi w Niemczech, do których w ciągu kilku miesięcy planujemy wprowadzić nasze Snaki.

mówi Paweł Sobków, wiceprezes ZM Kania S.A. notowanej na GPW spółki, która jest głównym akcjonariuszem ZPM Henryk Kania.

Wejście na rynek niemiecki jest efektem dużego sukcesu „Polskich Snaków” w sieciach handlowych na terenie Polski. Obecnie produkt ten jest dostępny m.in. w sklepach Carrefour, Real czy Biedronka.

Henryk Kania Polskie Snaki są produktem pozbawionym soi i glutenu, w całości zawierającym mięso – z około 150 g surowca mięsnego otrzymano 100 g gotowego wyrobu. Dzięki długotrwałym i starannym procesom suszenia oraz wędzenia mięsa wyróżniają się wysoką jakością. Ze względu na to że mogą być przechowywane poza ciągłem chłodniczym  są  idealną przekąskę na każdą okazję.

***

ZPM Henryk Kania:

Zakłady Przetwórstwa Mięsnego Henryk Kania S.A. są jednym z największych producentów wyrobów mięsnych w Polsce. Spółka dostarcza swoje wyroby do największych sieci spożywczych w kraju i zagranicą. Obecnie, dzięki przeprowadzonym inwestycjom i rozbudowie zakładu produkcyjnego, zdolności wytwórcze Emitenta wynoszą 120 ton produktów na dobę.

Według szacunkowych danych w 2011 roku spółka wypracowała 310 mln zł przychodów i 5,25 mln zł zysku netto. Rentowność EBITDA wyniosła 7,29 proc. Około 10 proc. przychodów spółki zrealizowanych zostało poza Polską.

ZPM Henryk Kania

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Henryk Kania, Henryk Kania Snacks, Mięsne przekąski, Paweł Sobków, Przekąski, Snaki
Twój Błonnik
Britta promuje Twój Błonnik wśród konsumentów i detalistów

Marka Britta rusza z ogólnopolską akcją promocyjną produktów z linii Twój Błonnik, obejmującą dwa konkursy – dla konsumentów i detalistów....

Zamknij