Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, poinformowała o wprowadzeniu swoich produktów do Saloników Prasowych Kolporter w całej Polsce. Jest to kolejny krok w ramach realizacji strategii rozwoju Spółki, zakładającej budowanie nowych kanałów sprzedażowych dla jej asortymentu. W ramach podpisanej umowy do sprzedaży w Salonikach Prasowych Kolporter wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej „You&Me”, plastry opatrunkowe marki własnej „QuickPlastR” oraz suplementy diety. Pozwoli to Spółce […]
Prezerwatywy
Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., rozpoczęła w styczniu sprzedaż prezerwatyw marki własnej You&Me w ogólnopolskiej sieci stacji paliw Statoil. Wprowadzenie nowych produktów jest rozszerzeniem dotychczasowej oferty w sieci, którą stanowiły głównie plastry opatrunkowe QuickPlastR oraz suplementy diety. Sieć Statoil jest dla Spółki jednym z bardzo ważnych elementów w budowie dystrybucji produktów. Sieci typu convienience, do których należą również stacje paliw, […]
Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., wprowadziła dzisiaj do sprzedaży nową, własną markę prezerwatyw You&Me. Prezerwatywy będą idealnym uzupełnieniem obecnej oferty handlowej, a jednocześnie pozwolą wygenerować odpowiednio wysokie marże. Abpol posiada bardzo duże doświadczenie na rynku prezerwatyw. Z ogromnym powodzeniem wprowadził prawie dekadę temu markę prezerwatyw Rosetex, która zdobyła ponad 20% udziału w rynku. Czynnikami, które zadecydowały o takim sukcesie było sprawne […]
- 1