Napoje

Wild Grass wprowadza dwa nowe napoje i podsumowuje sezon wiosna-lato 2017

ChaiKola ChaiMate Sobear

Dwa nowe napoje i wzrost obrotów o 54 proc. – tak wygląda podsumowanie sezonu wiosna-lato 2017 dla polskiej firmy Wild Grass produkującej napoje. Producent pierwszej naturalnej koli na rynku polskim (ChaiKola), w sezonie wiosenno-letnim br. rozszerzył swoją ofertę o dwa naturalne napoje orzeźwiające – Sobear Bitter Italian i Sobaer Ginger Ale. Cztery produkty w portfolio oraz coraz większa dostępność, spowodowały, że firma w sezonie letnim zanotowała obrót o 54 proc. większy niż w roku poprzednim. […]

100% soki owocowe i napój gazowany Frugo Nagazowane już w sprzedaży

W sprzedaży dostępne są już 100% soki owocowe w butelkach typu PET i napój gazowany Frugo Nagazowane Brazylijska Pomarańcza w puszce. Frugo 4 Owoce – sok 100% 100% soki owocowe Frugo to absolutna nowość w portfolio marki. Soki dostępne są w plastikowych butelkach, na co firma zdecydowała się również ze względów bezpieczeństwa. Produkty Frugo dostępne są bowiem w wielu szkolnych sklepikach, stąd nowa, bezpieczna forma opakowania. Dostępne są dwa smaki: jabłko (niesłabnący numer 1 pośród […]

Znamy laureatów konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017

Ponad 150 produktów spożywczych w jedenastu kategoriach walczyło wczoraj o medale i wyróżnienia targowe. Propozycje producentów i przetwórców przeszły oczekiwania wszystkich, a wysublimowane efekty smakowe i zapachowe zaskoczyły nawet wymagające kubki smakowe profesjonalistów zasiadających w Jury. Dzisiaj podczas spotkania z mediami zostały ogłoszone wyniki. Jury w składzie Jarosław Uściński (Przewodniczący Jury, Prezes OSSKiC), Mirosław Reszczyk (Firma Janex, członek Zarządu OSSKiC), Zbigniew Łęgowski (Szef kuchni hotelu Hilton, członek OSSKIC), Agnieszka Szpaderska (manager Targów) przez wiele godzin, […]

ChaiKola i ChaiMate – herbaciane napoje w szklanych butelkach

ChaiKola i ChaiMate – dwa flagowe produkty polskiego producenta naturalnych napojów herbacianych Wild Grass są już dostępne w opakowaniach szklanych. To nowość, którą Wild Grass wprowadziła z sezonem letnim 2016. Oferta napojów w butelkach kierowana jest przede wszystkim do punktów gastronomicznych. Zdecydowaliśmy się poszerzyć nasze portfolio o napoje w szklanych opakowaniach, by przede wszystkim wyjść naprzeciw oczekiwaniom sektora HoReCa. Nasze obserwacje wskazują, że był tostrzał w dziesiątkę i nie wykluczamy wprowadzenia ChaiKoli i ChaiMate w […]

Jak oświetlenie pomaga upłynnić napoje

Sprzedaż napojów bezalkoholowych i piwa charakteryzuje się bardzo silną sezonowością. W okresie letnim zainteresowanie niektórymi spośród grup produktowych rośnie o kilkadziesiąt a nawet kilkaset procent. By w pełni wykorzystać handlowy potencjał nadchodzącej pory roku, warto zadbać o optymalną ekspozycję butelek, kartonów i puszek, m.in. stosując odpowiednie oświetlenie. Okres między majem a sierpniem, kiedy dni stają się dłuższe, cieplejsze i bardziej słoneczne, sprzyja zwiększeniu wolumenu sprzedaży wód i soków. Największe wzrosty odnotowuje się jednak w przypadku napojów gazowanych – […]

Pierwszy kartonik z zakrętką w segmencie napojów dla dzieci

Od czerwca 2015 r. nowa linia produktów pod marką Leon firmy Hortex jest dostępna w nowym opakowaniu – kartonie Tetra Brik® Aseptic Edge o pojemności 200 ml z wygodnym zamknięciem HeliCap™ 23. Jest to pierwszy na polskim rynku soków, nektarów i napojów produkt w opakowaniu kartonowym o małej pojemności z zakrętką. Wprowadzenie Tetra Brik® Aseptic Edge o pojemności 200 ml z zamknięciem HeliCap™ otwiera nowe możliwości w kategorii soków, nektarów i napojów. Kształt opakowania oraz zakrętka […]

Kropla – nowa marka napojów firmy Coca-Cola

KROPLA to nowa marka napoju stworzona dla wszystkich zapracowanych i zabieganych. Każdy niezależnie od tego co robi, gdzie pracuje lub czym się w danym momencie zajmuje, potrzebuje chwili dla siebie. KROPLA umili tę naturalną potrzebę i pomoże wrócić myślami do obrazów, uczuć i wspomnień, które kojarzą się z przyjemnością, wywołują uśmiech, dają tak potrzebny głębszy oddech. Dla KROPLI, nowej marki, która dopiero zaczyna podbój polskiego rynku, kluczowe jest wsparcie w punktach handlowych. Sklep i półka to […]

Smaki Słońca w limitowanej edycji syropów marki Herbapol

Już niedługo rozpoczną się cieplejsze dni i poczujemy wakacyjny klimat. Podczas rodzinnych pikników, wspólnych wypadów rowerowych czy wycieczek za miasto, będziemy znów poszukiwać odrobiny cienia i sięgniemy po chłodzące napoje. Nowa, limitowana edycja letnich syropów Smaki Słońca Herbapol będzie wspaniałą alternatywą dla popularnych napojów. W tym roku, wraz z przyjściem wiosny pojawią się nowe smaki syropów z limitowanej edycji Smaki Słońca Herbapol. Zaskoczą wyjątkowymi kompozycjami i przyniosą przyjemne orzeźwienie. Niezastąpione do przygotowywania napojów, muesli, owocowych koktajli czy […]

Kampania mobilna i nowe narzędzie wsparcia marki DrWitt

Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce. Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania. Hasło marki („Inwestycja w zdrowie”) oraz wizerunek produktów będą prezentowane zarówno na przestronnej  powierzchni bocznej naczepy, jak i na powierzchni tylnej naczepy ciężarówki. […]

Nowe owocowe smaki napojów niegazowanych Hellena

Napój niegazowany Hellena o smaku truskawka malina

Marka Hellena poszerza ofertę napojów niegazowanych o dwa nowe smaki: Mango, ananas i pomarańcza oraz Truskawka i malina. Podobnie jak pozostałe napoje niegazowane Hellena, są produkowane w technologii aseptycznej, dzięki czemu nie zawierają konserwantów. Marka odświeżyła opakowania całej linii napojów niegazowanych, która zyskała nazwę Hellena Aseptic bez konserwantów, komunikującą wysoką jakość produktów. Nowe napoje są już dostępne w sprzedaży. Napoje niegazowane Hellena to owocowa paleta ulubionych smaków Polaków. Teraz dołączyły do niej dwie nowe kompozycje: […]