Mirosław Szul

Retail Summit 2024 za nami. Frisco.pl z tytułem „Retailer of the Year 2023”

Uroczysta gala podczas Retail Summit 2024

W dniach 9-10 kwietnia 2024 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 15. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, który organizowany jest przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. W tegorocznej edycji Retail Summit udział wzięła rekordowa liczba uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło ponad 2500 uczestników i ok. 300 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – […]

Retail Summit: Nagrody „Retailer of the Year 2023” przyznane

Retail Summit 2023

W dniach 29-30 marca 2023 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 13. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. Tegoroczna edycja Retail Summit przyciągnęła rekordową liczbę uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło blisko 2000 uczestników i ok. 200 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest […]

Nagrody „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” przyznane. Relecja z gali podczas Retail Summit 2019

Retail Summit 2019 - gala

Już po raz 10. na uroczystej gali podczas XI edycji kongresu Retail Summit 2019, który w dniach 3-4 kwietnia 2019 roku odbył się w Warszawie, przyznano nagrody w plebiscycie „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”. Nagroda „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na polskim rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jej celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych, działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. […]

Nietypowe akcje promujące nowe produkty na rynku

Verbena

Wprowadzanie nowego produktu na rynek wcale nie jest proste. Oprócz zapewnienia dystrybucji i dostępności na półce sklepowej trzeba sprawić, aby jak najwięcej osób z potencjalnej grupy docelowej dowiedziało się o nim oraz żeby chciało go zakupić. Stosuje się więc w tym celu szereg zabiegów, takich jak reklamy w telewizji, w radiu, w Internecie, promocje w supermarketach czy konkursy konsumenckie. Jednak dziś warto przedstawić kolejne narzędzie, które może sprawić, że nasz produkt zostanie zauważony – niestandardowe […]

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2016 – podsumowanie

W dniach 6 – 7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie już po raz ósmy odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit – największe spotkanie przedstawicieli handlu i producentów FMCG w Polsce. Przegląd Handlowy już po raz trzeci był patronem medialnym tego wydarzenia. Tegoroczna edycja była wyjątkowa pod każdym względem. Udział w Retail Summit 2016 wzięło prawie 1100 uczestników z 432 firm! Obecność podczas Kongresu i Gali Retailer of the Year 2015 tak dużej liczby […]

Rozmowa z Tomaszem Łączyńskim, Prezesem ZM Pekpol

Z Tomaszem Łączyńskim, Prezesem Zarządu firmy Zakłady Mięsne Pekpol rozmawia Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Pekpol jest firmą produkującą wędliny i inne wyroby mięsne. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o swojej firmie, jakiej skali jest to przedsiębiorstwo i ile osób zatrudnia? Tomasz Łączyński: Zakłady Mięsne “Pekpol Ostrołęka” S.A. to firma z długą historią, ponad czterdziestoletnią. Zakład zlokalizowany jest na terenie Polski północno-wschodniej w samym centrum regionu kulturowego jakim są Kurpie. Dziennie produkujemy ok. […]

Rozmowa z Piotrem Kulikowskim, Prezesem firmy Indykpol

O firmie Indykpol, jej pozycji na rynku drobiarskim, konkurencji i planach na najbliższe lata rozmawiamy z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu firmy Indykpol. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Indykpol jest firmą produkującą mięso i wyroby indycze. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o swojej firmie, jak duże jest to przedsiębiorstwo? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? Piotr Kulikowski: Indykpol należy do ścisłej czołówki polskich producentów drobiu, jest największym […]

Rozmowa z Mateuszem Ćwiklikiem, Dyrektorem Handlowym Browaru Pilsweizer

O Browarze Pilsweizer, jego pozycji na rynku piw i planach na przyszłość rozmawiamy z Mateuszem Ćwiklikiem, Dyrektorem Handlowym Browaru Pilsweizer. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Pilsweizer jest firmą produkującą piwo. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o Browarze Pilsweizer? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? Browar zatrudnia na etatach 18 osób, dodatkowo głównie w czasie rozlewów kolejne kilkanaście osób jako wsparcie przy produkcji. Na tą chwilę nasze moce produkcyjne sięgają […]

Rozmowa z Pawłem Kwiatkowskim i Włodzimierzem Karandyszowskim z firmy Pura Vida – nowego gracza na polskim rynku lodów

O firmie Pura Vida, jej pozycji na rynku lodów, konkurencji i planach na przyszłość rozmawiamy z Pawłem Kwiatkowskim i Włodzimierzem Karandyszowskim. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Pura Vida to nowa marka na polskim rynku lodów. Czy może nam Pan opowiedzieć więcej o firmie – skąd wziął się pomysł na produkcję lodów i co wyróżnia lody Pura Vida od produktów konkurencji? Paweł Kwiatkowski: Razem z Włodzimierzem Karandyszowskim mamy prawie 35 lat doświadczenia w branży lodowej. Byłem […]

Rozmowa z Ignacym Kowalskim i Krzysztofem Wadasem z firmy Madej Wróbel

O firmie Madej Wróbel, jej pozycji na rynku wędlin i kiełbas, konkurencji i planach na przyszłość rozmawiamy z Ignacym Kowalskim, Dyrektorem Handlowym w firmie Madej Wróbel oraz Krzysztofem Wadasem, Kierownikiem działu marketingu marki Madej Wróbel. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Madej Wróbel to firma rodzinna o ugruntowanej pozycji na polskim rynku wędlin i kiełbas. Czy może Pan zdradzić naszym Czytelnikom jak powstała firma Madej Wróbel oraz jak ocenia Pan czasy dla firmy od jej powstania w […]