Kongres Poland & CEE Retail Summit 2017 czas zacząć!

Poland & CEE Retail Summit 2017Już po raz dziewiąty, w dniach 29-30 marca 2017 w Hotelu Hilton w Warszawie zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG podczas Poland & CEE Retail Summit 2017. Przegląd Handlowy już po raz 4. objął swoim patronatem to niezwykłe wydarzenie.

Tegoroczna edycja tego najważniejszego i najbardziej reprezentatywnego spotkania sektora retail zgromadzi ponad 1200 uczestników z 430 firm, w tym ponad 220 przedstawicieli 66 sieci handlowych oraz reprezentantów ponad 160 firm – producentów FMCG i dóbr trwałych.

Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w polskim handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”. To w jaki sposób ta dokonująca się na naszych oczach transformacja sektora wpłynie na strategie największych sieci, plany wiodących producentów, rozwój e-handlu czy trendy konsumenckie będzie osią agendy tegorocznego kongresu.

W wydarzeniu udział biorą prezesi, członkowie zarządów oraz top management liderów rynku. Wśród uczestników tegorocznej edycji można spotkać m.in. przedstawicieli firm: Jeronimo Martins Polska, Eurocash, Tesco Polska, Carrefour, Lewiatan, Kaufland, Auchan, GK Specjał, Makro Cash&Carry, Stokrotka, Piotr i Paweł, E. Leclerc, Żabka, Unilever, Procter & Gamble Central Europe, Carlsberg Polska, Nivea Polska, Coca-Cola HBC Polska, Danone, Grupa Maspex, Henkel, HJ Heinz, Pepsi-Cola General Bottlers, Lotte Wedel, Red Bull.

Strategiczne informacje bezpośrednio od decydentów, plany rozwoju liderów rynku, cenne kontakty biznesowe wysoka reprezentatywność i skala wydarzenia gwarantują dwa intensywne dni rozmów o rozwoju współpracy. Wydarzenie kładzie duży nacisk na realne efekty biznesowe dla Uczestników dlatego jedną z najważniejszych części Kongresu jest specjalna sesja spotkań biznesowych sieci handlowe – dostawcy, będąca okazją do bezpośrednich rozmów o współpracy.

Agenda wydarzenia jest podzielona na pięć równoległych sesji tematycznych, skupionych na kluczowych wyzwaniach sektora:

  • Rynek detaliczny, hurtowy i dystrybucja
  • Zakupy, sprzedaż i marka własna
  • Shopper marketing, category & brand management
  • Łańcuch dostaw
  • Futurology

Tradycyjnie zwieńczeniem pierwszego dnia Kongresu będzie uroczysta gala wręczenia nagród „Retailer of the Year. Wybrany przez Dostawców 2016”, wyróżniających najlepsze sieci w głównych formatach handlowych. To jedyne wyróżnienie na rynku przyznawane sieciom handlowym bezpośrednio przez dostawców. Nagrody zostaną rozdane w następujących kategoriach:

  • Sieć Multiformatowa
  • Dyskont
  • Supermarket
  • Sklep Małego Formatu
  • Hurtownicy i Dystrybutorzy
  • Sieć Handlowa Roku

Formuła spotkania Poland & CEE Retail Summit 2017 ułatwia nawiązywanie i zacieśnianie relacji z dostawcami oraz szybką identyfikację potencjalnych partnerów biznesowych co ma bezpośredni wpływ na wzrost biznesu i kierunki rozwoju sektora retail zarówno w Polsce jak i Europie Środkowo-Wschodniej.

Szczegóły kongresu: www.retail-conferences.com

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w FMCG, Handel, Hotel Hilton Warszawa, Retail, Retail Summit, Retail Summit 2017, Retailer of the Year, Spotkania branżowe
Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 roku

Sektor handlu przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld...

Zamknij