Produkty marki Activia w nowych opakowaniach

Activia Jogurt naturalny z brzoskwiniami Activia 195g truskawka-kiwiNowe opakowania produktów marki Activia już od 19 września można znaleźć na półkach sklepów. Wprowadzenie nowej szaty graficznej to początek działań związanych ze zmianami marki, które na całym świecie rozpoczęła firma Danone.

Odświeżone logo produktów i głębsza kolorystyka to główne cechy nowych opakowań jogurtów Activia. Zmieniona została także czcionka, którą zaprojektowano specjalnie dla tej grupy produktów. Dodano promieniste wiązki światła i wyeksponowano atrybut marki – Activia Jogurt Naturalny 180gBifidus Actiregularis – szczep bakterii, który wyróżnia te jogurty firmy Danone. Wszystkie zmienione elementy wizualne z elegancją i precyzją podkreślają ekspercką wiedzę marki z zakresu żywienia.

Produkty z logo Activia w zmienionej szacie graficznej wpisują się w nowe pozycjonowanie marki. W nowej komunikacji marki firma Danone podkreślać będzie ideę życia zgodnie z koncepcją InSync. Angażując konsumentów na poziomie emocjonalnym, będzie ona inspirować kobiety do  pełnego wykorzystywania swojego potencjału dzięki równowadze ciała i umysłu.

– mówi Andrzej Łojewski, Dyrektor ds. Rozwoju Kategorii i Kanałów Sprzedaży w Danone.

Zmiany wizerunkowe dotyczą całego portfolio marki Danone Activia.

Danone

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.