Kampania sezonowa Musztard i Sosów Kieleckich

Musztarda KieleckaWytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” postanowiła ponownie przypomnieć o swoich produktach! Z początkiem września na ekranach telewizorów, miejskich billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży pojawią się materiały promujące Musztardy oraz Sosy Kieleckie.  

Firma za pośrednictwem reklam chce podkreślić unikalność swoich wyrobów oraz ich wieloletnią tradycję wytwarzania. Co więcej, producent pragnie zwrócić uwagę konsumentów na różnorodność swojej oferty zawierającej 8 wariantów Sosów Kieleckich oraz 8 wariantów Musztard, a także uniwersalność ich wykorzystania – zarówno do potraw staropolskich, jak i nowoczesnych.

WSP Społem

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Musztarda, Musztarda Kielecka, Sos kielecki
Octim poszerza ofertę musztard

Firma OCTIM poszerza ofertę musztard. Po niedawnym rebrandingu, teraz firma postanowiła wprowadzić do oferty musztardy w nowej odsłonie - z...

Zamknij