Kongres Poland & CEE Retail Summit 2016 – podsumowanie

W dniach 6 – 7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie już po raz ósmy odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit – największe spotkanie przedstawicieli handlu i producentów FMCG w Polsce. Przegląd Handlowy już po raz trzeci był patronem medialnym tego wydarzenia.

Tegoroczna edycja była wyjątkowa pod każdym względem. Udział w Retail Summit 2016 wzięło prawie 1100 uczestników z 432 firm! Obecność podczas Kongresu i Gali Retailer of the Year 2015 tak dużej liczby uczestników potwierdziła pozycję wydarzenia – największego i najbardziej reprezentatywnego spotkania sektora handlu w Polsce.

  • 63 sieci handlowych (w tym 10/10 największych sieci w Polsce), dystrybutorów i e-sklepów
  • 132 producentów FMCG
  • prawie 200 firm świadczących usługi wsparcia dla sektora handlu.

W agendzie wydarzenia pojawiły się zarówno wystąpienia większej niż dotąd liczby gości zagranicznych, ale również panele dyskusyjne pozwalające na spojrzenie na tematy z różnych perspektyw, wystąpienia w formule dostawca-klient dające okazję do analizy realnych wyzwań i wprowadzonych rozwiązań oraz oczywiście indywidualne wystąpienia ekspertów w ramach 5 równoległych sesji tematycznych.

W tym roku do 4 sesji powtarzanych rok do roku (Rynek detaliczny, hurtowy i dystrybucja; Zakupy, sprzedaż i marka własna; Shopper marketing, category & brand management; Łańcuch dostaw) dołączyła nowa pozycja w agendzie Kongresu – sesja Futurology, podczas której rozmawialiśmy o technologiach i innowacjach otwierających nowe możliwości dla sektora handlu.

Również tegoroczna sesja speed networking była najbardziej dynamiczna z dotychczasowych! Dzięki obecności przedstawicieli wielu sieci handlowych oraz wprowadzeniu sztywnych ram czasowych dla spotkań przy stolikach retailerów, udało się przeprowadzić rekordową ilość spotkań biznesowych. Kontakt pomiędzy uczestnikami ułatwiała również mobilna aplikacja networkingowa.

Podczas uroczystej Gali pierwszego dnia kongresu już po raz szósty zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year. Wybór Dostawców”, wyróżniające najlepsze sieci handlowe w Polsce.

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

  • Sieci Multiformatowe: Kaufland Polska Markety
    Nagrodę odebrała Sylwia Zmarzła, Członek Zarządu – Sprzedaż z Kaufland Polska Market
  • Supermarkety: Intermarche
    Nagrodę odebrał Daniel Prałat, Dyrektor Generalny Intermarche
  • Dyskonty: Biedronka
    Nagrodę odebrał Wiesław Ciuruś, Operational Director Poland z Jeronimo Martins Polska
  • Operator Franczyzy: Żabka Polska
    Nagrodę odebrał Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy Żabka Polska
  • Hurtownicy i Dystrybutorzy: Selgros
    Nagrodę odebrał Mirosław Pietrusiński, Dyrektor Hali Warszawa-Białołęka z Selgros
  • Sieci Regionalne i Lokalne: Dino Polska
  • Nagrodę główną i tytuł Retailer of the Year – Sieć Handlowa Roku 2015 otrzymała sieć Biedronka
    Nagrodę odebrał Wiesław Ciuruś, Operational Director Poland z Jeronimo Martins Polska

Na zakończenie Gali odbył się tradycyjny bankiet networkingowy.

 

***
Zdjęcia: Blue Business Media

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Biedronka, Daniel Prałat, Dino Polska, Hilton Warszawa, Hotel Hilton Warszawa, Intermarché, Jerzy Roguski, Kaufland Polska, Mirosław Pietrusiński, Mirosław Szul, Retail Summit, Retail Summit 2016, Selgros, Sylwia Zmarzła, Wiesław Ciuruś
Indoor Positioning – innowacyjna technologia zakupowa od Philips

Philips Lighting zaprezentował zintegrowany system oświetlenia Indoor Positioning podczas tegorocznej edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit. Pozwala on na...

Zamknij