Rusza zapowiadana kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Chrzanowska Manufaktura WędlinNa początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały spoty dedykowane nowej linii produktów – parówkom z szynki z Chrzanowa. Spoty o długości 30, 15 i bilbordy sponsorskie 8 sek. emitowane będą przez cały październik na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych.

W kolejnej kampanii marki po raz kolejny spotykamy sympatycznego Mistrza Masarstwa, który tym razem wprost z Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin przenosi się do niezwykłego domu i towarzyszy podczas śniadania zakręconej rodzince, która może dzięki niemu zajadać się – pysznymi parówkami z szynki z Chrzanowa. To, ciepła magiczna opowieść, która przywidzi na myśl radość ze wspólnych posiłków i bycia razem.

Reklama TV:

Reklamowana nowość w ofercie producenta – parówki z Chrzanowa dostępne są aż w jedenastu wersjach smakowych w tym także w oryginalnej kompozycjach: szynki z gęsiną, wołowiną lub cielęciną czy filetem z kurczaka. Ich dodatkową zaletą jest to, że nie zawierają glutenu, fosforanów i sztucznych barwników. A dzięki temu, że są wędzone i pasteryzowane, jak domowe przetwory z czasów naszych babć, mają niepowtarzalny smak.

Spoty o długości 30 i 15 sek. oraz bilbordy sponsorskie 8 sek. można będzie oglądać od 1 października br. w telewizjach ogólnopolskich i popularnych kanałach tematycznych.

Celem realizowanych działań reklamowych jest budowa marki i kompetencji Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

Konsekwentnie realizujemy strategię budowania silnej i konkurencyjnej marki w oparciu o produkty najwyższej jakości. Naszym nadrzędnym celem jest wyjść na pozycję lidera.

– mówi Krzysztof Kania, Prezes Zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

1 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w ChMW, Chrzanowska Manufaktura Wędlin, Kampania reklamowa, Krzysztof Kania, Marketing, Reklama
„Anatol – Klasyka poranka” – Jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol

Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br. Działania realizowane pod hasłem...

Zamknij