Niecodzienna akcja promocyjna wspierająca wprowadzenie nowych smaków pizzy Guseppe

Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.com oraz na profilu Guseppe na Facebooku.

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, w poprzedniej akcji promocyjnej Smakomania. O nowej zabawie – Pojedynek Smaków – będzie można dowiedzieć się z reklam w telewizji, Internecie
i na promocyjnych opakowaniach pizzy Guseppe.

Nowe smaki – nowa zabawa

W poprzedniej akcji promocyjnej Smakomania, konsumenci wybrali dwa najpopularniejsze smaki: Hawaii oraz Chicken Thai. Zwycięskie smaki dostępne będą w sprzedaży od września do grudnia.
Dla konsumentów to doskonała okazja do poznania oryginalnych, pełnych smaku pizz Guseppe z nutą egzotyki:

Pizza Guseppe Hawaii Hawaii – klasyczna i lubiana pizza ze słodką nutą ananasa, wzbogacona ziołami i przyprawami, które nadają pizzy wyrazisty smak.

Pizza Guseppe Chicken ThaiChicken Thai – to pizza z kurczakiem w przyprawie masala curry, wzbogacona imbirem, mleczkiem kokosowym, papryką, czosnkiem i kardamonem.

Hawaii vs. Chicken Thai

Decydujące starcie rozstrzygnie, który z dwóch smaków Hawaii czy Chicken Thai, na stałe zostanie wprowadzony na rynek. Bitwa smaków będzie rozgrywała się na specjalnie utworzonej stronie www.pojedyneksmakow.com. Konsumenci oddając głos na swojego faworyta i uzasadniając wybór zdecydują, jaki smak zwycięsko wyjdzie z tego pojedynku. Tym sposobem smak, który otrzyma największą liczbę głosów konsumentów, na stałe pozostanie w ofercie sprzedaży. Dla uczestników zabawy przewidziane są niezwykłe nagrody.

Informacje dodatkowe o przebiegu akcji promocyjnej

Kampania promocyjna zaplanowana jest na wrzesień-październik 2015 roku. Codziennie do wygrania będzie 50 kodów VOD do wykorzystania na platformie Kinoplex.pl. Dodatkowo przewidziane są 3 nagrody główne w postaci bonów o wartości 3 000 złotych do zrealizowania w sklepach RTV Euro AGD. Akcja promocyjna będzie wspierana kampanią telewizyjną. Uzupełnieniem będą działania realizowane w Internecie m.in. na fanpage’u Guseppe i Dr. Oetkera oraz specjalnej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.com.

Dr. Oetker

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.