Delecta rozgrzewa nową kampanią Owocowego kubka

Owocowy Kubek DelectaZ początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.

Owocowy kubek Delecta to linia jednoporcjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, gorąca przekąska w mroźne dni. W  ofercie producent poleca unikalne owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy, rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą pogody w telewizji Polsat i TVN oraz w Radiu Zet, a także przed serialami i programami kobiecymi na platformach TVN player i TVP VOD. Spot  telewizyjny opracowała i wyprodukowała DDB Warszawa.

Reklama TV:

W wybranych lokalizacjach na terenie ośmiu największych miast w Polsce pojawią się citylight’y, zaprojektowane przez Ambasadę BC. Wszystkie media do kampanii zakupił Starcom.

W punktach sprzedaży na czas kampanii zaplanowano dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach handlowych.

Delecta

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Dania gotowe, Delecta, Kisiel, Kisiel Delecta, Owocowy kubek, Reklama, Reklama TV
Kiełbaski klasyczne Degustino
Druga odsłona kampanii kiełbasek Degustino

Z początkiem stycznia br. ruszyła kolejna odsłona, ogólnopolskiej kampanii Degustino. Bilboardy sponsorskie emitowane są na antenie TVN . Celem trwającej się właśnie...

Zamknij