Marka Fitella odświeżyła szatę graficzną swojej kultowej linii musli. Chrupiące, bogate w błonnik mieszanki płatków zbożowych z owocami, zamknięte zostały w eleganckiej torebce, którą wyróżnia duży, pionowy napis „musli” z prawej strony. Zmianie uległ również układ graficzny i kolorystyka opakowań, która jeszcze bardziej nawiązuje do konkretnych smaków produktów.
Fitella Musli zadebiutowało na sklepowych półkach w zmienionej szacie graficznej. Nowe torebki, dzięki zastosowaniu przejrzystej i minimalistycznej grafiki oraz matowej folii, zyskały bardziej innowacyjny i elegancki charakter.
Wszystkie wyróżniają się intensywną kolorystyką, nawiązującą do smaków produktów. Elementem wspólnym linii jest motyw graficzny łyżeczki wypełnionej musli oraz otaczających ją owoców i dodatków występujących w poszczególnych wariantach smakowych produktu. Nowoczesnego charakteru dodaje im również duży, pionowy napis „musli” umieszczony z prawej strony wszystkich opakowań. Znacząco wyróżniając się na sklepowej półce, nowe torebki Fitella Musli skuteczniej przyciągną uwagę konsumentów.
Fitella Musli dostępne są w opakowaniach 50 g i 300 g. W ofercie dostępne są następujące smaki: kokosowe z crunchy czekoladowymi, tropikalne z papają, ananasem i bananem, truskawkowe z kawałkami czekolady, cynamonowe z kawałkami jabłka, jogurtowe z żurawiną, oraz bananowe z kawałkami czekolady.
W najbliższym czasie na rynek trafią nowe opakowania pozostałych produktów z rodziny marki Fitella.
Fitella