Firma Nestlé Polska przekazała Agencji JWT Warszawa obsługę ATL dwóch kolejnych marek produktowych: PRINCESSA i LION. Dotychczasowo agencja JWT wspierała marki: KitKat i JOJO. W wyniku tego przekazania JWT Warszawa pracuje obecnie dla większości marek słodyczy należących do Nestlé Polska.
Podjęliśmy współpracę z JWT, ponieważ to agencja posiadająca wieloletnie doświadczenie w kategorii słodyczy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Przekazanie obsługi reklamowej kolejnych marek z naszego portfela do JWT to również krok w uspójnianiu współpracy z partnerami komunikacji marketingowej, którzy pracują dla kategorii na innych rynkach Nestlé na świecie.
– mówi Paweł Patyra, Business Executive Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.
Agencja JWT Warszawa będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo w zakresie działań ATL oraz przygotowywanie kampanii reklamowych. Jednocześnie Nestlé Polska kontynuuje współpracę z innymi agencjami, które wspierają marki słodyczowe w pozostałych obszarach marketingowych.
Poszerzenie współpracy nastąpiło w lutym br.
Nestlé