Black Energy Drink – kolejne uderzenie Black!

Black Wild - puszkaW gorące letnie dni marka BLACK – lider napojów energetycznych – nie zwalnia tempa! Tym razem na fanów energetycznego wsparcia czeka prawdziwie drapieżna niespodzianka. Na sklepowe półki trafił BLACK ENERGY WILD ORANGE – wyrazisty i orzeźwiający napój energetyczny o smaku dzikiej pomarańczy. Ta pozycja przeniesie na rajskie i egzotyczne plaże nawet najbardziej zapracowanych miejskich wojowników. LET’S GET WILD!

Zmysłowe kobiety w bikini na rajskich plażach, gorący piasek, egzotyczne napoje – tak większość mężczyzn wyobraża sobie wymarzone wakacje. Teraz smak dzikiej przygody w nieodkrytych zakątkach świata dostępny jest również w miejskiej dżungli. BLACK ENERGY WILD ORANGE w drapieżny sposób porwie fanów energetycznego wsparcia w zabawę w prestiżowym i luksusowym stylu BLACK. Połączenie grzesznej mocy z siłą dzikiej pomarańczy orzeźwi w gorące letnie dni i zapewni błyskawiczny zastrzyk energii.

BLACK ENERGY WILD ORANGE to zupełnie nowa propozycja w portfolio marki BLACK. Jesteśmy przekonani, że wyjątkowy, wyrazisty smak przypadnie do gustu wszystkim osobom poszukującym dodatkowej energii. Co więcej, jest to doskonała pozycja zarówno na sezon letni, jak i zimowy. Latem, BLACK ENERGY WILD ORANGE zapewnia odświeżenie i orzeźwienie, natomiast w długie, zimowe wieczory przypomina smak wakacji i egzotyki.

– mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Połączenie grzesznego świata BLACK z siłami dzikiej pomarańczy zostało zamknięte w charakterystycznej puszce 250 ml z drapieżnym fontem i podobizną Mike’a Tysona. Moc egzotycznej przyrody sprawia, że nowemu BLACK ENERGY WILD ORANGE nikt nie jest w stanie się oprzeć. Napój jest już dostępny w sprzedaży w rekomendowanej cenie detalicznej 2,49 zł.

FoodCare

2 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Black Energy Drink, Energetyki, FoodCare, Napój energetyczny, Napoje energetyczne, Paulina Włodarska-Grodzińska
Dynamiczny rozwój marek grupy FoodCare

Marki FoodCare odnotowały znakomite wyniki w 2013 r. Motorami sprzedaży jednej z wiodących firm z branży FMCG były: napój energetyczny BLACK,...

Zamknij