Celebruj ulotne chwile letniego szczęścia z Raffaello

RaffaelloKwiat hibiskusa, nieodzowny symbol Raffaello, przywodzi na myśl ulotne piękno. Nadchodzące lato obfitować będzie w wiele pięknych chwil, którymi warto nacieszyć się we dwoje. Wyjazd z przyjaciółką, romantyczny spacer wieczorową porą czy weekend z siostrą – Raffaello zachęca do dzielenia się najpiękniejszymi chwilami lata z bliską osobą.

Unikalny smak Raffaello towarzyszy wyjątkowym momentom na całym świecie od wielu lat. Kokosowy smakołyk powstaje według specjalnej receptury łączącej aksamitny krem otulający migdałowe serce praliny, z chrupiącym wafelkiem i delikatnymi płatkami kokosa sprowadzanymi niezmiennie z Wysp Pacyfiku. Serce praliny stanowi migdał pochodzący ze słonecznej Kalifornii, której klimat przekłada się na jego smak i wielkość. Lekki smak przyjemności wynika z wyjątkowej dbałości o jakość wszystkich składników. Dzięki temu, Raffaello to praliny o niepowtarzalnym charakterze od lat kojarzone z celebrowaniem ważnych chwil.

Ulotne piękno

Finezja i dbałość o szczegóły oraz jakość składników sprawiły, że charakterystyczne praliny podbiły gusta miłośników na całym świecie, a czerwony kwiat na białym opakowaniu przywodzącym na myśl delikatny smak Raffaello, towarzyszy wyjątkowym chwilom w ich życiu.

Podziwiany kwiat hibiskusa kwitnie tylko jeden dzień. Ta delikatna roślina zachwyca wyjątkowo intensywną urodą. Wątłość Hibiskusa, przy jednoczesnym jego niezwykle silnym pięknie i uroku, przywodzi na myśl ideę ulotnych, wyjątkowych chwil, które choć nie trwają długo, zapadają w pamięci na całe życie. Zachwycają głębią doznań.

Raffaello dostępne jest w opakowaniach:

  • 40g
  • 150g
  • 240 g

Ferrero

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Branża słodyczy, Ferrero, Producent słodyczy, Raffaello
Hit – nowa odsłona najbardziej imprezowych ciastek

Firma Bahlsen, właściciel marki ciastek Hit, wprowadza nową szatę graficzną opakowań swoich produktów. Odświeżona identyfikacja wizualna sprawia, że nowe opakowania są...

Zamknij