Sunvan Lipton Ice Tea rusza w Polskę

Sunvan LiptonSłoneczny kamper wyruszył w podróż, by przemierzyć Polskę i odkryć przed nami jasną stronę orzeźwienia. Jest to drugi etap projektu wspierającego relaunch marki Lipton Ice Tea.

Sunvan wyruszył z Warszawy (10 maja), a na jego mapie podróży znalazły się m.in. Juwenalia czy Festiwal Kolorów w poszczególnych miastach, wybrane uczelnie oraz szkoły średnie. Wraz z nim w miejsca te dotrze 4-osobowa ekipa, która jako gospodarz specjalnie przygotowanych stref chill out (z pufami, leżakami, WiFi) poza animowaniem wspólnej zabawy, przeprowadzać będzie interaktywne samplingi Lipton Ice Tea.

Pierwszy etap akcji toczył się wyłącznie online, gdzie internauci na stronie www.kierunekorzezwienie.pl poprzez grę napełniali pojazd prawdziwym orzeźwieniem tak, by był gotowy do drogi. Inicjując drugi etap kampanii, w serwisie opublikowano zarys trasy słonecznego kampera planowanej na maj.

By zwiększyć szanse przyjazdu kampera w zaproponowane miejsca należy brać udział i zbierać dodatkowe punkty w grze opublikowanej na stronie (z kamperem w roli głównej.)  Najlepsi gracze będą premiowani nagrodami: zestawami plażowymi (maty plażowe + okulary przeciwsłoneczne). Kolejne przystanki Sunvana poznamy w czerwcu. Dodatkowo zarówno na stronie, jak i na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku (https://www.facebook.com/liptoniceteaPL) będzie można śledzić relacje z podróży.

Akcji towarzyszyć będzie kampania zasięgowa w internecie, wykorzystująca formy display’owe, mobile, a także formy niestandardowe. Wzmacniać ją będzie intensywna komunikacja w obszarze mediów społecznościowych, m.in.: na Facebooku (dodatkowe konkursy i aktywacje, możliwości interakcji z ekipą Sunvana, kampanie Facebook Ads targetowane regionalnie, skorelowane z planowanymi eventami offline), na Instragamie (konkurs na najlepsze zdjęcia selfie z Lipton Ice Tea lub Sunvanem) oraz w kanale YouTube.

Organizacją podróży Sunvana po kraju zajmuje się agencja Ewesa, a wszelkimi działaniami w internecie oraz dodatkowo synchronizacją działań online oraz offline agencja Digital One, która od 4 lat odpowiada za obecność Lipton Ice Tea w sieci i w tym czasie przeprowadziła dla marki szereg kompleksowych projektów strategicznych.

Słoneczny kamper, jako symbol niezależności, przygody, podróży i odkrywania nieznanego, wspiera relaunch marki Lipton Ice Tea, prowadzony od kilku tygodni pod hasłem „Jasna Strona Orzeźwienia”. Koncepcję strategiczną – tej kojarzącej się z letnią wolnością i przygodą, szeroko zakrojonej akcji – przygotowały agencje DDB Warszawa i Digital One. Grupą docelową działań są młodzi ludzie w wieku 16-24 lat (tzw. Millennialsi).

Lipton

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Lipton, Lipton Ice Tea
Słoneczny relaunch Lipton Ice Tea

Sunvan - słoneczny pojazd marki Lipton Ice Tea - rozpoczyna podróż: przemierzy Polskę wzdłuż i wszerz, odkrywając przed nami jasną...

Zamknij