Kokosowa edycja limitowana wafelków Prince Polo

Prince Polo, lider rynku wafli w czekoladzie w Polsce*, wprowadza do sprzedaży nowy wariant wafelków. Prince Polo XXL z kremem kokosowym oblane mleczną czekoladą to propozycja dla fanów kokosowego smaku wafli. Limitowana edycja tych wafelków będzie dostępna w sprzedaży przez kilka miesięcy.

Prince Polo XXL Kokosowe

Do tej pory oferta marki obejmowała trzy główne rodzaje wafli: Classic, Mleczne oraz Orzechowe. Kokos to czwarty najpopularniejszy smak w tej kategorii słodyczy w Polsce.**

Kokos to jeden z największych i najszybciej rosnących wariantów smakowych wafli na polskim rynku.** Zależy nam, aby dotrzeć do jego fanów, dlatego przygotowaliśmy Prince Polo XXL z kremem kokosowym oblany mleczną czekoladą. Wafelek odróżnia się od konkurencji polewą w mlecznej, a nie białej czekoladzie. Ponadto po raz pierwszy oferujemy limitowaną edycję wafelków Prince Polo w najpopularniejszej dla marki gramaturze XXL. Prince Polo ma w sobie TOCOŚ. Spróbuj nowego wafelka i odkryj TOCOŚ także w tym wariancie Prince Polo!

– argumentuje wprowadzenie nowego smaku wafelka Aleksandra Senenko, Brand Manager Prince Polo z Mondelez Polska.

Nowe Prince Polo będzie dostępne w sprzedaży na terenie całej Polski. W sklepach pojawią się materiały POS – plakaty i wobblery, które zapewnią lepszą widoczność produktu na półkach oraz pomogą zwrócić uwagę konsumentów na nowy smak wafelków w ofercie Prince Polo. Waga: 52 gramy. Sugerowana cena detaliczna: 1,39 zł.

Marka realizuje aktualnie kampanię wizerunkową pod hasłem „Każdy ma w sobie TOCOŚ, tak jak Prince Polo”, w której zachęca konsumentów do szukania tego, co w nas wyjątkowe. Akcja wiąże się ze zmianą pozycjonowania marki Prince Polo, które ma na celu dotarcie do szerszej grupy konsumentów. Kampania jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat oraz Discovery Channel) oraz wspierana innymi działaniami reklamowymi, prowadzonymi m.in. w kinach (sieci New Age Media oraz Multikino) i Internecie (youtube, tvn player).

* Źródło: Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Udziały Wartościowe w segmencie wafli i batonów w czekoladzie, kwiecień 2012 – marzec 2013.

** Źródło: Mondelez Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, kategoria wafli w Polsce, październik 2011 – wrzesień 2012, produkty markowe.

 

***
O marce Prince Polo

Prince Polo od lat pozostaje liderem rynku wafli w czekoladzie w Polsce oraz jednym z największych graczy na całym rynku wafli i batonów w czekoladzie. Udziały wartościowe marki to 10%*.

W Polsce Prince Polo dostępne jest na stałe w trzech smakach: Prince Polo Classic – najchętniej wybierany wariant oblany klasyczną, ciemną czekoladą, Prince Polo Orzechowe oraz Prince Polo Mleczne.

Wafelek Prince Polo jest obecny na polskim rynku od 1955 roku. Przez ten czas, dzięki niepowtarzalnemu połączeniu kruchego wafelka i prawdziwej, pysznej czekolady, stał się ikoną wafla dla Polaków. Prince Polo to prawdziwa przyjemność, która daje dawkę pozytywnych emocji każdego dnia.

Prince Polo Classic, Orzechowe i Mleczne 52g (XXL)

Sugerowana cena detaliczna: 1,39 zł

Mondelez Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Aleksandra Senenko, Mondelez, Mondelez Polska, Prince Polo, Producent słodyczy, Słodycze
Kampania Wafle Familijne
Poznaj rodzinę Wesołowskich – kampania marki Familijne

Pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych....

Zamknij