Restauratorzy kupują produkty BeefMaster

Marka BeefMaster oferująca najwyższej jakości wołowinę – mimo,  iż dopiero kilka miesięcy temu  pojawiła się na półkach w kilku sieciach handlowych w kraju – cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród indywidualnych konsumentów, ale także  wśród restauratorów.

BeefMaster

Zainteresowanie restauratorów produktami BeefMaster wynika z dwóch aspektów. Pierwszym jest doskonałej jakości mięso wołowe. Drugim fakt, iż produkty są porcjowane stało-wagowo i bez wielu dodatkowych czynności mogą byś szybko przyrządzone. Jedno opakowanie 500 gramowe zawiera dwie porcje mięsa o tej samej wadze. Szef Kuchni nie musi zajmować się odkrajaniem porcji z większego elementu i obawiać się o to, czy w krótkim czasie klienci ponownie wybiorą z karty danie, które będzie mógł przyrządzić z „otwartego” już elementu mięsa. Dzięki temu, poza szybkością przygotowania dania uzyskuje dodatkową korzyść jaką jest minimalizacja ryzyka przeterminowania produktów w kuchni. Nie bez znaczenia, dzięki stałej wadze porcji mięsa, jest także łatwość przygotowania kalkulacji kosztów dania tzw. food cost.

– mówi Tomasz Kubik, Prezes ZPM Biernacki

Restauratorzy szczególnie chętnie wybierają polędwicę, tatar oraz carpaccio.

Marek Ściślak, Dyrektor Generalny ZPM Biernacki dodaje, że firma przykłada niezwykle dużą wagę do zachowania najwyższych standardów selekcji bydła, które skupuje oraz samej produkcji, czego odzwierciedleniem jest niezaprzeczalna jakość produktów pod marką BeefMaster.

Produkty BeefMaster są dostępne  m.in.: w  sieciach sklepów Lidl, Alma, Krakowski Kredens (pod marką własną), Mokpol.

Informacje o firmie:

Zakład Przemysłu Mięsnego „Biernacki” powstał w 1994 roku. Obecnie  jest  jednym z najszybciej rozwijających się zakładów branży mięsnej w Polsce. W jej skład wchodzą: CHŁODNIA SKŁADOWA „BIERNACKI” w Golinie oraz UBOJNIA ZWIERZĄT RZEŹNYCH w Golinie. Zakłady Przemysłu Mięsnego „Biernacki” są stabilną firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, mającej już swoje miejsce zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. 100% właścicielem firmy jest Wojciech Biernacki.

ZPM Biernacki

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alma, Beef Master, Beefmaster, Krakowski Kredens, Lidl, Mokpol, Tomasz Kubik, Wojciech Biernacki, Wołowina
Lidl dla WOŚP
Aż 1 700 000 zł Lidl przekazał WOŚP dla najmłodszych i seniorów!

Razem można więcej! Po raz kolejny udowodniła to sieć Lidl grając wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Zbiórka w sklepach...

Zamknij