Rozmowa z Anną Załuską – Corporate PR Managerem firmy CEDC

Anna Załuska

fot. Anna Załuska, Corporate PR Manager CEDC

Mirosław Szul: Jak ocenia Pani działania CEDC w Polsce w całym 2012 roku?

Anna Załuska: Nie znamy jeszcze rezultatów za cały rok, ale wyniki pierwszych dziewięciu miesięcy jakie udało nam się osiągnąć w Polsce są imponujące. Udało nam się zwiększyć sprzedaż naszych wódek oraz importowanych wyrobów spirytusowych, poprawiliśmy też znacząco efektywność naszych działań.

Czy rok 2012 był dobry dla firmy CEDC?

To czas wielkich sukcesów marki Soplica – zarówno wódki czystej jak i wariantów smakowych, które podwoiły w tym roku swoją sprzedaż. Cieszymy się, że udało nam się tego dokonać konkurując jakością, efektywną dystrybucją, a nie ceną.

Działania marketingowe – jaką wartość ma dla Pani współpraca z mediami branżowymi (portale internetowe, czasopisma)?

Nasze działania marketingowe koncentrujemy w miejscach sprzedaży, tam gdzie klient ma styczność z naszym produktem. Ale cenimy też współpracę z prasą branżową, która jest dla branży alkoholowej ważnym kanałem komunikacji.

Spośród wszystkich marek z portfolio CEDC, która jest tą najbardziej wartościową/najważniejszą jeśli chodzi o wódki?

Kolejny wielki wygrany tego roku to Żubrówka Biała, która mimo pozycjonowania cenowego powyżej głównych konkurentów pięła się w tym roku do góry.

Importowana przez CEDC whisky Grant’s to znana i ceniona w Polsce marka. Jak z Pani perspektywy wygląda sytuacja Grant’s-a na tle innych marek whisky w Polsce?

Z naszego portfolio alkoholi importowanych na pewno był to dobry rok dla burbonu Jim Beam i whisky Grant’s. To ważne produkty w naszej ofercie w świetle niezwykłej dynamiki wzrostu segmentu whisky. Obie marki promowaliśmy między innymi podczas Whisky Days – czterotygodniowego programu promocyjnego w sieci Real, którego celem była edukacja konsumentów i rozszerzenie ich wiedzy o segmencie whisky. Zainteresowanie konsumentów było ogromne i przełożyło się na znaczące wzrosty sprzedaży naszych marek, w tym Grant’s, Jim Beam, Glenfiddich i Tullamore D.E.W. (irlandzka whiskey).

 

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiał Mirosław Szul / PrzeglądHandlowy.pl

1 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alkohol, Alkohole, Anna Załuska, CEDC, Dni Whisky, Glenfiddich, Grant’s, Jim Beam, Mirosław Szul, Producent alkoholi, Soplica, Tullamore, Whiskey, Whisky
Bols - linia produkcyjna
BOLS pomnaża zakupy – Zimowa promocja marki

BOLS, lider wódek premium na polskim rynku, rusza z nową kampanią promocyjną. Od 10. grudnia do 5. stycznia 2013 Ambasadorki...

Zamknij