Grzechometr BLACK to najnowsza, grzeszna akcja konsumencka dla fanów marki BLACK na Facebooku. Specjalna aplikacja dla GRZESZNIKÓW na fanpage’u BLACK Energy Drink to jedyne miejsce, gdzie internauci bezkarnie mogą zrobić… rachunek sumienia. Atrakcyjność nagrody uzależniona jest od stopnia „grzeszności” ujawnianych sekretów. Specjalna aplikacja rusza już 14 grudnia i do końca stycznia będzie wyłaniać największych GRZESZNIKÓW.
Jakie grzechy popełniliście w tym roku? Jakie nieprzyzwoite uczynki macie na sumieniu? Zadaniem internautów jest udzielanie odpowiedzi na prowokacyjne pytania zadawane przez BLACK. Im bardziej grzeszne i zakropione domieszką BLACK SEX odpowiedzi, tym atrakcyjniejsza nagroda. Stopień grzeszności oceni za pomocą specjalnego
Grzechometr dziewczyna rodem z BLACK SERVICE, w tej roli wyjątkowa Playmate – Kasia Danysz. Najodważniejsi internauci otrzymają upominki w postaci 4-packu nowego BLACK SEX Energy oraz unikalną możliwość obejrzenia bonusowych filmów z udziałem modelki.
Grzechometr BLACK ruszył 14 grudnia na fanpage’u BLACK Energy Drink na Facebooku.
Tworząc Grzechometr BLACK po raz kolejny bawimy się konwencją – łączymy charakter marki z beztroską świątecznego czasu, wchodząc w Nowy Rok z odrobiną BLACK SEX. Przy tej okazji chcemy również wszystkim fanom BLACK życzyć, aby byli grzeszni z BLACK na Święta.
– mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Grzechometr BLACK jest kontynuacją jesiennej kampanii ATL i BTL marki BLACK Energy Drink pod hasłem BĄDŹ GRZESZNY. Aplikacja będzie dostępna do 31 stycznia 2013 r. Promocja konkursu wsparta jest kampanią reklamową na Facebooku oraz na portalu Kwejk.pl. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada Grey Group, za jej promocję – Przeagencja.
FoodCare