W fabryce Ball Packaging Europe wyprodukowano pierwszą w Polsce aluminiową puszkę dla wody mineralnej. Opakowanie stworzono specjalnie dla marki Cisowianka, ktora tym samym stała się prekursorem w zakresie wprowadzenia puszki do tej kategorii napojów. Jako pierwsza
na polskie półki sklepowe trafiła limitowana edycja związana z piłką nożną.
Według ostatniego raportu Beverage Can Makers of Europe puszka jest przez polskich konsumentów postrzegana jako jedno z najwygodniejszych opakowań do napojów, a wolumen jej produkcji wzrasta z roku na rok. Pomimo kryzysu gospodarczego w Europie odnotowano aż piecioprocentowy wzrost produkcji puszek w 2011 roku.
– mówi Tomasz Janowski, Regionalny Kierownik Sprzedaży na Europę Północno-Wschodnią z Ball Packaging Europę.
Pierwsze projekty nowego opakowania Cisowianki o pojemności 330 ml przedstawiono jeszcze w 2011 r. podczas Brau Beviale – Europejskich Targów Produkcji Napojów w Norymberdze. Podczas tego wydarzenia zaprezentowano także linię do nalewu wody do puszek. Linia ta wyposażona jest w elektroniczny system zamykania puszek będący największą od kilku lat innowacją w branży. Zakład w Drzewcach koło Nałęczowa jest pierwszym, który stosuje tę zaawansowaną technologię. Cisowianka to oficjalna woda piłkarskiej Reprezentacji Polski – w związku z tym jako pierwsza na rynku pojawiła się limitowana edycja opakowań związana z tematyką piłki nożnej.
Mamy do czynienia z zupełnie nowym rodzajem opakowania wody – puszka do napojów jest lekka, nietłukąca, szybko się schładza i w pełni poddaje recyklingowi. Stanowi idealne opakowanie dla ludzi aktywnych – również kibiców szukających orzeźwienia w trakcie gorących piłkarskich zmagań.
– mówi Katarzyna Pióro, PR Manager marki Cisowianka.
***
Ball Packaging Europe to jeden z czołowych europejskich producentów puszek do napojów. Firma zatrudnia 2800 osób w 12 fabrykach w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Polsce oraz Serbii. Firma oferuje szeroką gamę rozmiarów puszek: 150 ml, 250 ml, 330 ml, 375 ml, 440 ml, 470 ml, 500 ml, 530 ml, 568 ml, w tym smukłe puszki slim i sleek oraz innowacje produktowe zwiększające atrakcyjność i funkcjonalność produktu.
Ball Packaging Europe
1 koment.
W czasie poszukiwania w sieci pożądanych informacji znalazłam ten artykuł. Wielu osobom wydaje się, że mają rzetelną wiedzę na ten temat, ale z przykrością stwierdzam, że tak nie jest. Stąd też moje wielkie zaskoczenie. Powinienem wyrazić uznanie za Twoją pracę . Zdecydowanie będę rekomendował to miejsce i regularnie wpadał zeby przejrzeć nowe rzeczy.