Sieć nowoczesnych hard dyskontów Vollmart, należąca do Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, rozszerza działalność na rodzimym rynku. Aktywnie poszukuje nowych lokalizacji pod kolejne sklepy.
Vollmart to unikalna sieć marketów spożywczych, w której konsument płaci wyłącznie za produkt. Ideą formatu jest rezygnacja z wydatków marketingowych i reklamowych oraz standardowego wyposażenia sklepu, na rzecz ceny przyjaznej konsumentowi.
Ceny przyjazne konsumentowi wzmacniają frekwencję w sklepie
Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszej sytuacji gospodarczej cena to często główny czynnik decyzji zakupowych. Stąd przyjęta przez nas polityka, której rygorystycznie przestrzegamy. W Vollmart ceny są niższe w stosunku do lokalnej oferty nawet o 20%. – mówi Wiktor Sawosz, Założyciel oraz Prezes Zarządu Brand Distribution Group, firmy, do której należy sieć.
Dyskonter zadbał, aby wśród asortymentu nie zabrakło produktów znanych i popularnych marek. „Ich konkurencyjna cena jest możliwa dzięki naszej głównej działalności dystrybucyjnej. Jako Brand Distribution – globalny importer i dystrybutor – operujemy na 100 rynkach, na 6 kontynentach. Jesteśmy w stanie pozyskać markowe towary, ale taniej. Istotny jest też wolumen. Im więcej kupujemy, tym atrakcyjniejszą cenę możemy zaoferować. Stąd też tak duża popularność naszych marketów wśród kupujących, którzy dowiadują się o nich, dzięki marketingowi szeptanemu i rekomendacjom konsumenckim.
– podkreśla Armen Papazjan, CEO Brand Distribution Group.
Sukces rynkowy Vollmart
Sukces formatu zadecydował o inwestycji Grupy w kolejne lokalizacje. Vollmart działa już na terenie pięciu miast: Częstochowy, Chełma, Hrubieszowa, Świebodzina i Ostrowca Świętokrzyskiego. Plany rozwoju na ten rok zakładają 3 kolejne przedsięwzięcia: Głubczyce, Wieluń, Kalisz. W 2024 roku Vollmart otworzy 12 nowych sklepów.
Vollmart – korzyści dla wynajmującego i lokalnego biznesu
Obecność hard dyskontu na lokalnym rynku przynosi korzyści nie tylko konsumentom, ale i wynajmującym. Współpraca z Vollmart zapewnia trwałe i stabilne partnerstwo biznesowe, wspierane przez właściciela sieci – obecną od 30 lat na rynku Polską Grupę Kapitałową Brand Distribution Group.
Atrakcyjna oferta Vollmart generuje wzmożony ruch konsumentów, nawet tych, którzy zamieszkują odległe tereny miasta, w tym sąsiednie miejscowości. Z zainteresowania marketem korzystają również okoliczni detaliści.
***
Vollmart to polska sieć nowoczesnych hard dyskontów. Zapewnia konsumentom najkorzystniejszych ceny na ulubione towary poprzez optymalizację procesów handlowych oraz rezygnację z kosztownego, zbędnego wyposażenia, gazetek i reklam. Asortyment sieci obejmuje około 1200 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej oraz przemysłowych codziennego zapotrzebowania w niezwykle korzystnych cenach! Dostawcami sieci są nie tylko międzynarodowi, ale przede wszystkim lokalni producenci, którzy wytwarzają wysokiej jakości produkty.
Vollmart