10 lutego Chipita rozpoczęła kampanię reklamową marki Bake Rolls. Bake Rolls to apetyczna i chrupiąca przekąska na bazie wypiekanych krążków chlebowych. Powstaje w procesie wypiekania, nie smażenia, dzięki czemu jest zdrowsza, a krążki chlebowe uzyskują intensywny smak.
Przekąska Bake Rolls cieszy się dużym wzięciem wśród konsumentów. Aż 93% potencjalnej grupy docelowej zna markę Bake Rolls. Głównym powodem, dla którego konsumenci kupują Bake Rolls to niepowtarzalny smak, jego chrupkość i wysoka jakość.
Kampania budująca świadomość marki składa się z 3 filmów TV przedstawiających poszczególne smaki Bake Rollsów. Bohaterami animowanych filmów są składniki Bake Rollsów, które w zabawny sposób komunikują się ze sobą, ogrywając smak i cechy produktu. Reklamy pokazują też w prosty sposób unikatowy proces powstawania produktu. Pierwszą reklamą z serii jest opowieść o kłosie.
Kampania rozpoczyna się 10.02 i potrwa 31 tygodni.
Chipita